از زماني که شبکه هاي اجتماعي در ميان کاربران گسترش پيدا کرد، مديران در بخش کسب وکار اينترنتي به اين فکر افتادند که چگونه مي توان از شبکه هاي اجتماعي براي سودآوري بيشتر استفاده کرد؟
البته جالب است بدانيد نتيجه تحقيق آن ها مثبت بود! امروزه شبکه هاي اجتماعي نقش بسيار مهمي در سودآوري کسب وکار اينترنتي دارند. در حال حاضر، اينستاگرام بزرگ ترين شبکه اجتماعي در ايران است که نقش مهمي در زمينه بازاريابي خدمات براي کسب وکارهاي اينترنتي ايفا مي کند.
براي افزايش فروش کسب وکار اينترنتي خود، بايد سعي کنيد فالوورهاي اينستاگرام را به مشتري تبديل کنيد! در اصل بايد نحوه رهبري کاربران براي تبديل شدن به مشتري را بدانيد.
در اين مقاله قصد داريم به بررسي راه کارهاي عملي براي رهبري فالوورهاي اينستاگرام و تبديل آن ها به مشتري بپردازيم! چنانچه مديريت يک کسب وکار اينترنتي را برعهده داريد، تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد.
با استفاده از راه کارهايي که در اين مقاله ياد مي گيريد، به راحتي مي توانيد ميزان فروش کسب وکار خود را تا چندين برابر افزايش دهيد.
چگونه کاربران اينستاگرام را به مشتري کسب وکار اينترنتي تبديل کنيم؟
براي آن که بتوانيد تعداد زيادي از کاربران خود را به مشتري تبديل کنيد، چندين راه کار وجود دارد! مايل هستيد ۶ راه کار برتر و سودآور را باهم بررسي کنيم؟ بنابراين در اين بخش همراه ما باشيد.-
قرار دادن لينک صفحه فرود (Landing Page) در بيوي صفحه
- فراخواني کاربران براي ديدن لينک پروفايل با استفاده از پست هاي اينستاگرام
- استفاده از دکمه هاي فراخوان براي رهبري کاربران
-
تنظيم پيش فرض ارسال اس ام اس براي بخش شماره تماس
-
از دکمه فراخوان سوم استفاده کنيد!
-
اشتراک گذاري لينک صفحه فرود در استوري
-
استفاده از قابليت قرار دادن لينک در IGtv براي افزايش مشتريان
-
اشتراک گذاري IGtv در استوري اينستاگرام