بازاریابی اپلیکیشن و موبایل مارکتینگ
تاکنون بارها پيش آمده است که وارد يک اپليکيشن موبايل شده و با تبليغات روبرو شويم! آيا مي دانيد اين نوع تبليغات چه نام دارد و چقدر در حوزه بازاريابي اينترنتي مهم است؟ در سال هاي اخير، بازاريابي اپليکيشن يا موبايل مارکتينگ يکي از بخش هاي جدانشدني از بازاريابي اينترنتي است. دليل آن هم اين است که تعداد کاربران موبايل روز به روز بيشتر مي شود و در حال حاضر ميلياردها کاربر در سراسر دنيا از موبايل استفاده مي کنند.
همين مسئله باعث شده تا بازاريابان حوزه ديجيتال هم حداکثر استفاده را ببرند و اقدام به ايجاد بخش جديدي از ديجيتال مارکتينگ، به نام بازاريابي اپليکيشن يا همان موبايل مارکتينگ کنند.
در اين مقاله قصد داريم همه چيز را در مورد بازاريابي اپليکيشن بررسي کنيم؛ چنانچه موافق هستيد تا صفر تا صد اين مفهوم را ياد بگيريم، در اين مقاله همراه ما باشيد.
بازاريابي اپليکيشن يا موبايل مارکتينگ چيست؟
موبايل مارکتينگ بخشي از ديجيتال مارکتينگ است که در آن مي توانيد کاربران را از طريق اپليکيشن کسب وکارتان يا ساير اپليکيشن ها جذب کنيد. يکي از مهم ترين بخش هاي موبايل مارکتينگ، تبليغات درون برنامه اي است که با استفاده از آن مي توانيد کاربران آن اپليکيشن را به سايت يا اپليکيشن خود هدايت کنيد.فرمت هاي مختلف تبليغات درون برنامه اي در موبايل مارکتينگ
در سال ۲۰۱۸ تبليغات درون برنامه اي که بخشي از موبايل مارکتينگ است، رونق زيادي داشت. به همين دليل در اين مقاله مي خواهيم توضيحات لازم در مورد تبليغات درون برنامه اي که بخش مهمي از موبايل مارکتينگ است را بررسي کنيم تا بتوانيد از آن به بهترين شکل ممکن استفاده کنيد.- فرمت تبليغات ويدئويي
- تبليغات همسان (Native)
- تبليغات نمايشي