يکي از مهم ترين منابعي که ترافيکي خوبي براي ويدئوهاي شما جذب مي کند، بخش جستجوي يوتيوب است. در اين بخش ويدئوهايي که بازديد و مدت زمان مشاهده بالايي داشته اند، نمايش داده مي شوند؛
مثلاً چنانچه کاربري کلمه کليدي “ماشين هاي لوکس” را جستجو کند، يوتيوب ويدئوهايي را به کاربران نمايش مي دهد که نمايش اين ويدئوها شانسي نيست و مطابق فاکتورهاي يوتيوب رتبه بندي شده اند. اين بخش يک منبع عالي براي جذب ترافيک است ولی چه فاکتورهايي در آن بايد رعايت شود؟ يکي از مهم ترين فاکتورهاي آن بهينه سازي عنوان ويدئو در يوتيوب با استفاده از کلمات کليدي است.
برخي کلمات کليدي بسيار پرجستجو هستند و طرفداران زيادي دارند و براي افزايش رتبه ويدئوي خود بايد از آن ها استفاده کنيد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي آموزش بهينه سازي کانال يوتيوب با استفاده از کلمات کليدي بپردازيم و ابزارهايي را براي جستجو کلمات کليدي معرفي کنيم. آماده ايد تا باهم ۴ ابزار کمکي براي بهينه سازي عنوان ويدئو در يوتيوب را بررسي کنيم؟ چنانچه جوابتان مثبت است، در ادامه با ما همراه شويد.
-
استفاده از Google Trends براي پيدا کردن کلمات کليدي و بهينه سازي عنوان ويدئو در يوتيوب
-
شناسايي ميزان جستجوي کلمات کليدي با استفاده از ابزار Ubersuggest
-
استفاده از کلمات کليدي پيشنهادي در بخش جستجوي يوتيوب
-
تحقيق کلمات کليدي با استفاده از VidIQ