کانون های تبلیغاتی بهترین سایت را از ما بخواهند

0

در اين مبحث، به تبليغات اينترنتي و اهميت آن در توسعه کسب و کار مي پردازيم. مشاغل کوچکي بوده اند که با استفاده از تبليغات و معرفي به بازار، کسب و کار خود را گسترش داده اند.

انتخاب روش صحيح تبليغ و آژانس تبليغاتي حرفه اي، مي تواند جايگاه حرفه شما را در بين مردم بالا ببرد. تبليغات اينترنتي يا مدرن بسيار کم هزينه بوده ولي بازده بسيار بالا و بلند مدت براي کسب و کارها دارد. ميليون ها نفر در سراسر جهان از شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي استفاده مي کنند. تبليغات اينترنتي نقش بسزايي در جهاني شدن برند شما دارد و اين به افزايش فروش محصولات کمک شاياني مي کند.

تبليغات يعني چه و شرکت تبليغاتي يعني چه و چه کاري انجام مي دهد

صاحبان مشاغل براي جذب مشتري و ترغيب آن ها به خريد خدمات و محصولات، به تبليغات نياز دارند. امروزه شرکت ها به دنبال افزايش مشتري هستند، تبليغات يکي از موثرترين روش هاي پربازده براي ساير کسب و کارها است. تبليغات روشي براي اطلاع رساني ،معرفي خدمات به مخاطبين است ،اين کار توسط شرکت تبليغاتي انجام مي شود.

شرکت تبليغاتي حرفه اي با ايده هاي خلاقانه مخاطبان بيشتري را به سمت مجموعه شما هدايت مي کند. بنابراين انتخاب شرکت تبليغاتي ، آژانس تبليغاتي مناسب تاثير بسيار زيادي در موفقيت کسب و کار شما خواهد داشت.

انواع روش هاي تبليغات: روش هاي تبليغاتي به دو روش سنتي و اينترنتي (مدرن) تقسيم بندي مي شود.

اهميت تبليغات اينترنتي

طي چند سال اخير، تبليغات از حالت سنتي به حالت مدرن ارتقا پيدا کرده اند و همزمان با پيشرفت فناوري، تبليغات اينترنتي در حال گسترش هستند. تبليغاتي اينترنتي يکي از روش هاي پربازده تبليغاتي است.

کلیک کنید  صفر تا صد ساختن سایت

تبليغات اينترنتي به دليل دسترسي آسان به مخاطبين، روشي نوين در جهت بازاريابي براي شرکت هاي بزرگ و کوچک است .بيشتر کاربران وقت خود را در اينترنت ميگذرانند بنابراين تبليغات اينترنتي در فضاي مجازي تاثير بسزايي در جذب مخاطبين دارد .با گسترش تبليغات اينترنتي در اين بازار رقابتي انتخاب شرکت تبليغاتي معتبر ، نيازمند انتخابي دقيق و هوشمندانه مي باشد. تبليغات سنتي و چاپي هنوز پابرجاست ولي تبليغات مدرن روز به روز در حال پيشرفت است.

انواع تبليغات اينترنتي :

  • تبليغات بنري
  • سئو سايت
  • تبليغات ويديويي
  • تبليغات ايميلي
  • تبليغات در گوگل
  • تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  • تبليغات پاپ آپ
  • تبليغات نوتيفکيشن

انواع تبليغات سنتي :

  • بيلبوردهاي تبليغاتي
  • تبليغات در تلويزيون
  • برگزاري غرفه نمايشگاهي
  • ارسال پيامک گروهي
  • چاپ کارت ويزيت، بروشور، تراکت
  • آگهي هاي روزنامه ها و مجلات
  • تبليغات ديوارنويسي
  • هداياي تبليغاتي

مزاياي تبليغات اينترنتي

در اينجا به چند مورد از مزاياي تبليغات اينترنتي مي پردازيم:

  • گزارش گيري از آمار بازديد تبليغات
  • نهايي شدن خريد و پرداخت آنلاين با کليک روي تبليغات
  •  محدوديت مکاني حذف شده است و مي توان در سراسر جهان تبليغ کرد
  • ارتباط آنلاين با مشتري از طريق ايميل و يا گفت و گوي آنلاين
  • هزينه بسيار پايين تبليغات اينترنتي با بازدهي بالا
  • دسته بندي مخاطبين به گروه هاي مختلف و ارسال تبليغات با درنظر گرفتن تفکيک جنسيتي ، منطقه اي

معيار انتخاب آژانس تبليغاتي حرفه اي چيست؟ شرکت هاي تبليغاتي حرفه اي چه ويژگي هايي دارند؟

تبليغات حرفه اي مي تواند باعث رشد و توسعه کسب و کار شما شود و در مقابل تبليغات ضعيف ممکن است تاثير منفي روي فعاليت اقتصادي شما داشته باشد. بنابراين انتخاب شرکت تبليغاتي حرفه اي و متشکل از تيم متخصص و متبحر در اين زمينه کمک شاياني به شما مي کند.

کلیک کنید  خدمات حرفه ای سایت سازی در سراسر ایران

چنانچه در جست و جوي يک شرکت تبليغاتي حرفه اي و قابل اطمينان هستيد با ما همراه باشيد تا شما را با ويژگي هاي يک شرکت تبليغاتي آشنا نماييم. يک کانون تبليغاتي مناسب بايد پاسخگوي تمام نيازهاي مشتري خود باشد. شرکت هاي تبليغاتي شما را در رسيدن به اهداف تان ياري مي کنند.

  1. ابتدا هدف خود از تبليغ را مشخص نماييد و متناسب با بودجه خود آژانس مورد نظر را انتخاب کنيد.
  2. رزومه فعاليت شرکت مورد نظر را بررسي کنيد. فعاليت شرکت شامل نمونه کارهاي تبليغاتي ، تعداد مشتريان واقعي و ميزان رضايت آن ها از مجموعه ، بررسي تخصص و توانايي پرسنل شرکت
  3. با مشاوران مجموعه تبليغاتي صحبت نماييد و از آن ها بخواهيد استراتژي و روش هاي تبليغاتي خود را توضيح دهند.
  4. مجموعه تبليغاتي بايد آشنا به دانش و تکنولوژي روز دنيا باشد و از جديدترين متد و ابزارهاي تبليغاتي نوين استفاده نمايد.
  5. آژانس تبليغاتي بايد ايده هاي خلاقانه داشته باشد. خلاقيت در تبليغات باعث جذب هر چه بيشتر مشتري مي شود. با بررسي پروژه هاي شرکت ميزان خلاقيت به کار رفته در تبليغات را بررسي کنيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.