کار ما رسانه و محتواست. ما به شما کمک می کنیم تا مهارت های کاربردی تولید محتوا و توسعه رسانه را یاد بگیرید.

آکادمی لمفا آموزش‌های خود را تحت عنوان فرم ارائه می‌کند. جنبش محتوایی فرم یک کمپین مردمی است که در آموزش مهارت و تبیین نگرش سازنده به شما آموزش می‌دهد. همان جیزی که شاید تحت عنوان سواد رسانه یا علوم شناختی با آن آشنا باشید.

افراد زیادی اینجا آموزش دیده‌اند، هم بصورت فردی و هم گروهی. اینجا از دانش آموز گرفته تا پزشک و پرسنل شرکت‌ها در کلاس آموزشی خود در حال یادگیری هستند. کارآموزانی که ابتدا با یک ایمیل ساده هم مشکل داشتند، نه تاثیری و نه بهره‌ای از ظرفیت‌های دنیای مجازی… حالا اما لمفا یک اتفاق خوب برای آنهاست، چون بسیاری از آنها حالا شغل دارند و حتی برای خودشان کار می‌کنند! 

اگر کسب و کار یا فعالیت رسانه‌ای دارید یا به دنبال اشتغال و کار دوم هستید، اگر می‌خواهید با افزایش توانایی‌های خود احیانا ارتقا شغلی پیدا کنید و یا به مهارت‌‌های رسانه و محتوا مسلط شوید و کنشگری موثری در جامعه داشته باشید…

اینکه چگونه در فضای مجازی بنویسید، طراحی کنید، کلیپ بسازید، رسانه داشته باشید، سایت و فروشگاه و اپلیکشن موبایلی اختصاصی داشته باشید، موضوعاتی است که به تخصص و فعالیت حرفه ای ما مربوط است.

فحوای رسانه و محتوا

اگر یک مدیر هستید و می‌خواهید راندمان مجموعه تحت مدیریت خود را افزایش دهید، آکادمی لمفا در عملی کردن این ایده‌ها به شما کمک می‌کند.

درباره جنبش فرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *