در حال حاضر داشتن محتواي موفق و حرفه اي، قدم اول براي بازاريابي موفق به حساب مي آيد. همچنين اولين قدم براي داشتن محتواي حرفه اي، داشتن استراتژي حرفه اي، دقيق و درست است. يکي از مشکلاتي که بسياري از کسب وکارها با آن روبرو هستند، مسئله مديريت محتوا است. مديريت محتوا شامل توليد، توزيع، تحليل و آناليز محتوا مي شود و هر يک از اين کارها زمان بسيار زيادي را از کسب وکارها مي گيرد. استفاده از ابزارها به شما کمک مي کند تا بتوانيد بسياري از اين موارد را در مدت زماني کوتاه انجام دهيد! در اين مقاله قصد داريم به بررسي ۲۵ ابزار بسيار کاربردي و حرفه اي را در زمينه مديريت محتوا بررسي کنيم. چنانچه موافق هستيد، در اين مقاله ما را با بررسي اين ابزارها همراهي کنيد.

۲۵ ابزار کاربردي براي مديريت محتوا

اگر مديريت کسب وکاري را برعهده داريد يا مي خواهيد مديريت محتواي خود را انجام دهيد، ابزارهاي مختلفي مي توانند به شما کمک کنند. در اين بخش قصد داريم به بررسي ۲۵ ابزار کاربردي بپردازيم! اين ابزارها به دو بخش تقسيم مي شوند. ابزارهاي مناسب کسب وکارهاي کسب وکارهاي کوچک و کسب وکارهاي سازماني! همراه ما باشيد:

ابزار Buffer؛ بهترين ابزار مديريت محتوا

Buffer يکي ابزارهاي بسياري عالي در زمينه مديريت شبکه هاي اجتماعي است. با استفاده از اين ابزار مي توانيد سوشال مارکتينگ خود را بهبود ببخشيد. اين ابزارها سال ها است مورد توجه آژانس ها، کسب وکارها، برندهاي برتر و… قرار گرفته است و توانسته اعتماد آن ها را جلب کند. مهم ترين مزيت استفاده از اين شبکه اجتماعي، بازاريابي دقيق تر براي افزايش تعامل است.   Buffer توانسته بسياري از ابزارهاي لازم براي مديريت صفحات اجتماعي را در يک پلتفرم جمع آوري کند. مهم ترين دليلي که کاربران از اين پلتفرم استفاده مي کنند، آموزش هاي مفيد استفاده از اين ابزار و پشتيباني عالي اين برند از کاربران است. هزينه استفاده از اين پلتفرم: رايگان، ۱۵ دلار، ۹۹ دلار، ۱۹۹ دلار و ۳۹۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۱۴ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Hootsuite؛ مديريت هم زمان تمام صفحات اجتماعي

اگر زمان کافي براي مديريت تمام صفحات احتماعي خود را نداريد، پيشنهاد مي کنم از Hootsuite استفاده کنيد. مطابق گزارش هاي دريافتي اين سيستم بزرگ ترين ابزار مديريت شبکه هاي اجتماع است که بيش از ۱۵ ميليون نفر از آن استفاده مي کنند. اين آمار به اين معنا است که از هر ۱۰۰۰ کسب وکار، حدوداً ۸۰۰ تا از آن ها از اين ابزار استفاده مي کنند.   مهم ترين قابليت اين ابزار اين است که شما مي توانيد محتواي خود را تغيير دهيد و براي انتشار آن ها در صفحات خود برنامه ريزي کنيد. همچنين اين ابزار به شما کمک مي کند تا بتوانيد نرخ بازگشت سرمايه خود را اندازه گيري کنيد؛ البته اين موضوع بيشتر براي کمپين هاي تبليغاتي مفيد است ولی چنانچه بخواهيد نرخ بازگشت سرمايه خود را در بخش محتوا هم اندازه گيري کنيد، اين ابزار شما را کمک مي کند. مهم ترين ويژگي هاي اين ابزار: پلتفرم بسيار جامع که افراد به آن نياز دارند! قابليت نظارت بر چند حساب کاربري، امکان مديريت بيش از ۳۵ شبکه اجتماعي، امکان ارتباط با کاربران و برنامه ريزي براي انتشار محتوا در شبکه هاي اجتماعي. هزينه استفاده از اين پلتفرم: رايگان، ۲۹ دلار، ۱۲۹ دلار و ۵۹۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۳۰ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Sprout Social؛ ارتباط راحت تر و واقعي تر با کاربران

Sprout Social يکي از برترين ابزارهاي مديريت محتوا براي شبکه هاي اجتماعي است. اين ابزار به دليل آن که ابزارهاي مختلقي را با هم ترکيب کرده است، توانسته توجه بسياري از کاربران را جلب کند. چنانچه نياز به پلتفرمي براي پوشش مراحل برنامه ريزي محتوا و انتشار آن را داريد، اين ابزار مي تواند کمک زيادي به شما کند. همچنين گزارش هاي مفيدي را هم به شما ارائه مي کند که با استفاده از آن مي توانيد استراتژي هاي کسب وکار خود را بهبود ببخشيد.
کلیک کنید  چگونه در پیج های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
  اين ابزار يکي از ابزارهاي مناسب براي ارتباط با مشتريان است! در پلتفرم Sprout Social شما مي توانيد به قابليت هايي که در CRM (ابزارهاي ارتباط با مشتريان) وجود دارد، دسترسي داشته باشيد. وجود چنين قابليت هايي به شما کمک مي کند تا ارتباط موثرتري با کاربران خود داشته باشيد و در نهايت بتوانيد به رشد کسب وکارتان کمک زيادي کنيد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۹۹ دلار، ۱۴۹ دلار و ۲۴۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۳۰ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Agora Pulse؛ مديريت راحت تر شبکه هاي اجتماعي

اين ابزار هم مانند ساير ابزارهاي معرفي شده براي مديريت شبکه هاي اجتماعي است و با استفاده از آن مي توانيد عمليات برنامه ريزي پست ها، ارتباط با کاربران و گزارش دهي دقيقي را تنها در يک پلتفرم داشته باشيد. البته اين ابزار مزيت هاي زيادي نسبت به ساير ابزارها دارد و قابليت هايي که ساير سيستم ها آن را ندارند را دارد. به عنوان مثال در اکثر سيستم هاي قابليت آناليز صفحه رقبا وجود ندارد ولی در اين ابزار شما مي توانيد به اين قابليت بسيار ارزشمند دسترسي داشته باشيد. تحليل رقبا يکي از مهم ترين فرآيندهاي مهم هر کسب وکاري است که اين ابزار با هزينه هاي ماهيانه بسيار مناسب اين کار را براي شما انجام مي دهد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۴۹ دلار، ۹۹ دلار، ۱۹۹ دلار و ۲۹۹ دلار در ماه (بسته هاي اين پلتفرم ۱۴ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Sendible؛ بهترين ابزار مديريت صفحات آژانس ها

يکي از مهم ترين کسب وکارهايي که نياز به مديريت چند صفحه اجتماعي دارند، آژانس ها هستند. آژانس ها معمولاً مشتريان زيادي در بخش مديريت شبکه هاي اجتماعي و مديريت محتوا دارند که چنانچه بخواهند اين کار را به صورت دستي انجام دهند، زمان زيادي را از آن ها مي گيرد. بنابراين نياز به ابزاري دارند تا بتوانند تمام صفحات در اختيار را به راحتي مديريت کنند. Sendible بهترين ابزاري است که آژانس هاي مختلف مي توانند از آن استفاده کنند. مهم ترين ويژگي اين ابزار اين است که مي توانيد براي هر مشتري يا برند خود يک پروفايل در بخش کاربري خود ايجاد کنيد و تمام فعاليت هاي خود را از طريق آن مديريت کنيد. مثلاً مي توانيد مديريت محتوا مربوط به برند را از طريق اين بخش به صورت کاملاً خودکار مديريت کنيد. مديريت محتوا مهم ترين عامل جذب مشتريان است و اين ابزار در اين زمينه کمک زيادي به شما مي کند. ويژگي مهم ديگر اين ابزار اين است که ابزارهاي مختلفي را ادغام کرده است و به ابزارهاي جانبي، نياز کمتري پيدا مي کنيد. به عنوان مثال مي توانيد ويرايشگر آنلاين Canva را بدون نياز به سايت مربوط به آن تجربه کنيد و در داشبورد خود از تمام ويژگي هاي Canva استفاده کنيد. همچنين مي توانيد تصاوير موردنياز خود را که حق کپي رايت ندارند، از طريق همين سايت جستجو کنيد و محتواي موردنياز خود را توليد کنيد. دسترسي به فيلم هاي يوتيوب از طريق داشبورد و انتشار آن در صفحات شما هم از ديگر ويژگي هاي اين ابزار حرفه اي و قدرتمند است.
کلیک کنید  بایدها و نبایدهای استفاده از ویدئو در لینکدین
هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۲۹ دلار، ۹۹ دلار، ۱۹۹ دلار و ۲۹۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۳۰ روز تست رايگان دارند!)

ابزار eClincher؛ بهترين ابزارهاي مديريت سوشال مارکتينگ

اين ابزار هم در مديريت محتوا شبکه هاي اجتماعي به شما کمک مي کند و مي توانيد تمام مراحل زمان بندي و انتشار پست ها، پاسخ گويي به دايرکت اينستاگرام و شبکه هاي اجتماعي، آناليز فعاليت هاي مربوط به شبکه هاي اجتماعي و… را به کمک آن مديريت کنيد. ويژگي منحصر به فرد اين ابزار اين است که مي توانيد فيد RSS ايجاد کنيد، تمام فايل هاي مربوط به پست هاي خود را در کتابخانه آن داشته باشيد و در نهايت اينفلوئنسرهاي مهم حوزه فعاليتي خود را پيدا کنيد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۴۹ دلار، ۹۹ دلار، ۱۹۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۱۴ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Social Pilot؛ مديريت راحت صفحاتي که توسط يک تيم پشتيباني مي شوند!

يکي از ابزارهاي بسيار کاربردي براي آژانس ها، ابزار Social Pilot است. با استفاده از اين ابزار مي توانيد صفحات تمام مشتريان خود را به راحتي مديريت کنيد و در بخش مديريت محتوا قابليت هايي نظير زمان بندي و انتشار خودکار پست ها کمک زيادي به شما خواهند کرد. تنها قابليتي که اين ابزار ندارد، آناليز صفحات است که در صورت نياز به آن مي توانيد از ابزارهاي کمکي يا ابزار ديگري را که تمام اين قابليت ها را باهم دارد استفاده کنيد. ويژگي منحصر به فرد اين ابزار اين است که محتواي بصري مربوط به حوزه فعاليتي کسب وکارتان را به شما نمايش مي دهد. چنانچه تا کنون يک بار کار توليد و مديريت محتوا انجام داده باشيد، مي دانيد که پيدا کردن تصاوير و محتواي مربوط به پست هاي صفحه اجتماعي چقدر سخت است و در اين مورد، اين ابزار کمک زيادي به شما خواهد کرد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۱۰ دلار، ۲۴ دلار، ۴۰ دلار و ۸۰ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۱۴ روز تست رايگان دارند!)

ابزار CoSchedule؛ شماره يک تقويم محتوا

همان طور که از نام اين ابزار مشخص است، براي ايجاد تقويم محتوا کاربرد دارد. البته بايد توجه داشته باشيد که اين ابزار، در زمينه ايجاد تقويم محتوا شماره يک است و رقيب هاي آن نتوانسته اند به اندازه اين ابزار موثر واقع شوند. چنانچه صفحه شما توسط يک تيم مديريت محتوا مي شود، مي توانيد از اين ابزار براي سازماندهي توليد محتوا، رويدادها، ارسال ايميل ها و… استفاده کنيد. با استفاده از اين ابزار مي توانيد آناليز صفحه خود را به آن بسپاريد تا بهترين زمان براي انتشار پست را به شما گزارش کند. در نهايت اين ابزار براي کسب وکارهايي که مي خواهند تمام کارهاي مربوط به بازاريابي شبکه هاي اجتماعي خود را در يک پلتفرم برنامه ريزي کنند، عالي است. هزينه استفاده از اين پلتفرم: رايگان، ۲۰ دلار، ۴۰ دلار، ۲۴ دلار، ۶۰ دلار و ۳۰۰ دلار و ۱۲۰۰ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۱۴ روز تست رايگان دارند!)

ابزار MavSocial؛ مديريت آسان شبکه هاي اجتماعي را تجربه کنيد!

ابزار MavSocial يکي از مهم ترين ابزارها براي مديريت محتوا بصري است. در اصل چنانچه در شبکه اجتماعي نظير اينستاگرام فعاليت مي کند، بايد به دنبال توليد محتواي بصري باشيد که اين ابزار کمک زيادي به شما مي کند. همچنين در بسته هاي تجاري حرفه اي آن مي توانيد مديريت کمپين هاي تبليغاتي خود را هم به خوبي انجام دهيد و نتايج آن را به صورت گزارش دريافت کنيد. چنانچه قصد ايجاد کمپين تبليغاتي داريد، به کمک اين ابزار مي توانيد اهداف خود را تعيين کنيد و در نهايت، به صورت خودکار، نتايج گزارش آن را دريافت کنيد.
کلیک کنید  مبانی تئوریک محتوا
مهم ترين ويژگي اين ابزار اين است که در کنار قابليت هايي که ساير ابزارها هم دارند، مي توانيد به رسانه آن دسترسي داشته باشيد و هزاران تصوير را انتخاب و ويرايش کنيد. در نهايت مي توانيد پست هاي عالي توليد کنيد و به کمک ابزار برنامه ريزي و زمان بندي، آن را در زمان موردنظر خود منتشر کنيد. کتاب خانه اين ابزار ميليون تصوير باکيفيت Stock دارد که براي مديريت محتوا بسيار مفيد است! هزينه استفاده از اين پلتفرم: رايگان، ۱۹ دلار، ۷۸ دلار، ۱۹۹ دلار، ۴۹۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۷ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Friends+Me؛ اشتراک گذاري پست هاي شبکه هاي اجتماعي

اين ابزار بيشتر بر روي گوگل پلاس تمرکز کرده بود ولی زماني که اين شبکه اجتماعي رو به تعطيلي رفت، تمرکز خود را بر روي ساير شبکه هاي اجتماعي قرار داد. در حال حاضر با استفاده از اين ابزار مي توانيد مديريت محتوا خود را در تمام شبکه هاي اجتماعي (به جز اينستاگرام!) انجام دهيد. البته با درنظر گرفتن اين که اينستاگرام بزرگ ترين شبکه اجتماعي در ايران به شمار مي رود، شايد استفاده از ابزارهاي ديگر منطقي تر باشد؛ با اين حال چنانچه در ساير شبکه هاي اجتماعي فعاليت مي کنيد، اين ابزار مي تواند در مديريت محتوا تاثير زيادي داشته باشد. با توجه به اين که اين ابزار بيشتر بر روي گوگل پلاس تمرکز کرده است، شما مي توانيد تمام صفحات، انجمن ها، پروفايل ها و… را در اين شبکه اجتماعي مديريت کنيد. به عنوان مثال شما مي توانيد اتوماسيوني ايجاد کنيد که پست هاي گوگل پلاس شما را در ساير شبکه هاي اجتماعي هم منتشر کند. در اصل اين ابزار براي کساني که بر روي بازاريابي شبکه گوگل پلاس تمرکز دارند، بسيار مفيد و موثر است! هزينه استفاده از اين پلتفرم: رايگان، ۹ دلار، ۲۹ دلار، ۵۹ دلار، ۲۵۹ دلار در ماه (بسته هاي تجاري اين پلتفرم ۱۵ روز تست رايگان دارند!)

ابزار Crowdfire؛ مديريت آسان شبکه هاي اجتماعي

اگر بخواهيم به معرفي يک ابزار کاربردي و در عين حال رايگان بپردازيم، قطعاً Crowdfire بهترين ابزاري است که مي توانيم نام ببريم. در سال هاي اخير اين ابزار تمرکز زيادي بر روي مديريت محتوا کرده است؛ به عنوان مثال علاوه بر مديريت محتوا مي توانيد حساب توييتر خود را هم به آن متصل کنيد و تمام فعاليت هاي خود را به صورت خودکار و البته حرفه اي انجام دهيد! ويژگي مهم اين ابزار اين است که به شما محتواي پرطرفدار (اصطلاحاً محتواي ترند!) را پيشنهاد مي کند و مي توانيد محتواي مرتبط با آن را در صفحات خود منتشر کنيد. مهم ترين دليل متمايز بودن اين ابزار نسبت به ساير ابزارها، اين است که شما مي توانيد در کنار مديريت اکثر صفحات اجتماعي خود وبلاگ، کانال ها و صفحات يوتيوب خود و همچنين صفحات اينترنتي خود را به آن متصل کنيد و تمام کارهاي انتشار محتوا را به صورت خودکار در تمام رسانه هايي که در آن فعال هستيد، انجام دهيد.
کلیک کنید  دکمه ایمیل و شماره در پیج اینستاگرام
هزينه استفاده از اين پلتفرم: با وجود ويژگي هاي منحصر به فرد آن، کاملاً رايگان است!

ابزار Edgar؛ برنامه ريزي براي انتشار محتواي شبکه هاي اجتماعي

اين ابزار هم مربوط به مديريت محتوا در شبکه هاي اجتماعي است ولی رويکرد آن کمي خلاقانه و متفاوت است! در ساير ابزارها شما بايد براي هر محتوا يک زمان خاص را مشخص کنيد تا در همان زمان، منتشر کند. ولی در اين ابزار مي توانيد دسته بندي هايي ايجاد کنيد و براي هر دسته بندي يک زمان خاص را ارائه کنيد. سپس محتواي موردنظر خود را در يک دسته بندي خاص قرار دهيد تا اين ابزار محتواي موردنظر را در زمان مشخص شده براي آن دسته بندي، منتشر کند. بنابراين ويژگي کاربردي و منحصر به فرد اين ابزار اين است که تنها بايد محتوا را در آن اضافه و دسته بندي مربوطه را انتخاب کنيد. اين ابزار با درنظر گرفتن نوع دسته بندي، آن را در زمان انتخابي منتشر مي کند. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۴۹ دلار در ماه (به همراه ضمانت ۳۰ روزه بازگشت وجه!)

ابزار Post Planner؛ مديريت دقيق تر محتواي شبکه هاي اجتماعي

ابزار Post Planner با ۳ شعار بازاريابان شبکه هاي اجتماعي را همراهي مي کند؛ توليد محتواي باکيفيت، برنامه ريزي براي انتشار آن و انتشار مداوم پست! در کنار شعارها ابزارهاي لازم را هم به کاربران ارائه مي کند تا بتوانند بازاريابي خود را به بهترين شکل ممکن انجام دهند.   ويژگي منحصر به فرد اين ابزار، پيدا کردن محتوايي است که کاربران با آن تعامل بسيار زيادي داشته اند. شما با دانستن پست هاي محبوب مي توانيد يک مديريت محتواي موفق و حرفه اي داشته باشيد و نتيجه خوبي از آن در بخش بازاريابي بگيريد. شما مي توانيد بهترين زمان را براي انتشار پست مشخص کنيد و انتشار آن را به اين ابزار بپردازيد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۳ دلار، ۱۱ دلار، ۲۴ دلار، ۵۹ دلار، ۱۲۹ دلار و ۲۹۹ دلار در ماه

ابزار Tailwind؛ ابزاري قوي براي بازاريابي محتواي بصري

برخلاف ابزارهايي که تا اينجا به معرفي آن ها پرداختيم، ابزار Tailwind تنها براي مديريت دو شبکه اجتماعي اينستاگرام و پينترست هستند. البته بر روي اين دو شبکه تمرکز زيادي کرده است و قابليت هاي بسيار کاربردي را در اختيار شما قرار مي دهد. به عنوان مثال شما مي توانيد پست هاي خود را زمان بندي کنيد، دايرکت هاي خود را مديريت کنيد و در نهايت به آناليز فعاليت خود بپردازيد. ويژگي مهم اين ابزار اين است که به شما پيشنهادهايي براي بهبود عملکرد بازاريابي خود مي دهد که کمک زيادي به بازاريابي کسب وکارتان در اين دو شبکه اجتماعي مي کند.   ويژگي منحصر به فرد اين ابزار اين است که به صورت تخصصي بر روي اينستاگرام و پينترست فعاليت مي کند و توانسته کمک زيادي به بازاريابان اين دو شبکه اجتماعي کند. از جمله ويژگي هاي اين ابزار مي توانيد به قابليت مديريت محتواي بصري، ارتقاء محتواي پينترست و کمک به استفاده از UGC اينستاگرام (توليد محتوا توسط کاربران) اشاره کرد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۹٫۹۹ دلار و ۷۹۹٫۹۹ دلار در ماه

Later؛ بزرگ ترين پلتفرم مديريت شبکه هاي اجتماعي

ابزار Later بر خلاف ساير ابزارها در ابتدا بر روي تمام شبکه هاي اجتماعي تمرکز کرده بود که در حال حاضر بيشتر بر روي اينستاگرام فعاليت مي کند؛ البته شما مي توانيد تمام شبکه هاي اجتماعي خود را در آن مديريت کنيد. بنابراين چنانچه قصد اينستاگرام مارکتينگ را داريد، مي توانيد روي اين ابزار حساب کنيد.
کلیک کنید  تولید محتوا با سه اصل بنیادین
  مهم ترين ويژگي اين ابزار تقويم محتوا بسيار قدرتمند آن است. به راحتي مي توانيد محتواي خود را اضافه و تاريخ انتشار آن را هم مشخص کنيد تا اين ابزار دقيقاً در همان زمان به انتشار محتوا بپردازد. همچنين مي توانيد با استفاده از ابزار لينک اين پلتفرم، لينک سايت يا فروشگاه خود را بر روي پروفايل خود قرار دهيد و آن را آناليز کنيد. هزينه استفاده از اين پلتفرم: ۹ دلار، ۱۹ دلار، ۲۹ دلار، ۴۹ دلار در ماه

بررسي ۱۰ ابزار مديريت محتوا در شرکت هاي بزرگ و سازمان ها

۱۵ ابزاري که بخش قبلي به معرفي و بررسي آن ها پرداختيم، ممکن است نتواند نيازهاي شما را براي شرکت هاي بزرگ و سازماني رفع کند. در اين بخش قصد داريم ۱۰ ابزار کامل تر و حرفه اي تر را براي شرکت ها و سازمان هاي بزرگ معرفي کنيم که احتمالاً بتوانند نياز شما را برآورده کنند. البته بايد توجه داشته باشيد که اکثر اين ابزارها سفارشي هستند و قيمت مشخصي به نمايش نگذاشته اند ولی مي توانيد با آن‎ها تماس بگيريد و باتوجه به نياز خود، قيمت بسته اي متناسب با نيازهاي خود را دريافت کنيد:

Sprinklr؛ ابزار براي جذب ، تعامل و ارتباط با مشتريان

ابزار Sprinklr Social Cloud يکي از پلتفرم هاي شرکت Sprinklr است که به شما کمک مي کند تا بتوانيد هر نوع سازمان يا شرکتي را به مشتريان خود وصل کنيد. در اصل با استفاده از اين ابزار مي توانيد تيم خود را به مشتريان تاثيرگذارتر متصل کنيد و در ۲۵ شبکه اجتماعي به صورت هم زمان فعاليت کنيد. مشتريان نيز به بيشتر به حرف شما گوش مي دهند، بيشتر با شما ارتباط برقرار مي کنند و در نهايت با شما تعامل تاثيرگذارتري خواهند داشت.  

Oktopost؛ ابزاري براي مديريت صفحات مربوط به سازمان هاي B2B

Oktopost يک پلتفرم بسيار عالي براي کسب وکارهاي B2B است! چنانچه شما هم يک کسب وکار B2B داريد و مي خواهيد ارتباط موثرتري با مشتريان خود داشته باشيد، اين ابزار را به شما پيشنهاد مي کنيم. با استفاده از اين پلتفرم مي توانيد دقيق تر مديريت محتوا کنيد و در زمان هاي خاص، محتواي خود را به صورت خودکار منتشر کنيد.   از مديريت محتوا تا حمايت از کارمندان خود را مي توانيد به کمک اين ابزار انجام دهيد. در نهايت اين ابزار تمام قابليت هايي که کسب وکارهاي B2B به آن نياز دارند را براي شما فراهم مي کند.

io؛ ابزاري براي انواع بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي

اين ابزار کاربردي هم تمام آن چيزي که بازاريابان شبکه هاي اجتماعي به آن نياز دارند را فراهم مي کند. قابليت هاي اين ابزار از مديريت رسانه هاي اجتماعي، آناليز تعامل کاربران، مديريت تجربه مشتري و ايجاد صفحات فرود را شامل مي شود!

HubSpot؛ ابزاري براي بازاريابي درون گرا

اين ابزار تنها به شبکه هاي اجتماعي محدود نمي شود و مي توانيد از آن براي تمام فعاليت هاي بازاريابي کسب وکار خود استفاده کنيد. در اصل شما به کمک اين ابزار مي توانيد بازاريابي شبکه هاي اجتماعي، بازاريابي ايميلي و سئو را در يک پلتفرم داشته باشيد. همچنين يک CRM حرفه اي براي ارتباط با مشتريان در اختيار شما قرار مي دهد که کمک زيادي به مديريت مشتريان کسب وکارتان مي کند. همچنين شما مي توانيد گزارش هاي مربوط به آناليز کانال هاي مختلف کسب وکارتان را به صورت خودکار دريافت کنيد و راه کارهايي براي بهبود آن بيابيد. هزينه اين سرويس از ۱۱۲۰ دلار در ماه آغاز مي شود و با درنظر گرفتن نيازهاي سازمان شما افزايش پيدا مي کند.
کلیک کنید  چرا سایت ما وبلاگ لازم دارد
 

Salesforce Social Studio؛ پلتفرم جامعي براي بازاريابي شبکه هاي اجتماعي

بر اساس نظرات دريافتي از متخصصان حوزه مديريت محتوا در بخش شبکه هاي اجتماعي، ابزار Salesforce جامع ترين پلتفرم است. با استفاده از اين ابزار به خوبي مي توانيد ارتباط خود را با مشتريان گسترش دهيد و فروش بيشتري را تجربه کنيد.

Social Hub؛ پلتفرم جامع براي بازاريابي تيمي

پلتفرم Social Hub يک ابزار بسيار قدرتمند براي سازمان هاي بزرگ به حساب مي آيد. به کمک اين ابزار مي توانيد وضعيت کسب وکار يا سازمان خود را با درنظر گرفتن اهداف خود آناليز کنيد و راه حل هايي را از طرف اين پلتفرم دريافت کنيد. همچنين لازم است بدانيد اين راه حل ها آن قدر هوشمندانه و دقيق هستند که احتمال ريسک در آن نزديک به صفر است!

ابزار Likeable Hub؛ استفاده از شبکه هاي اجتماعي به صورت آسان و کارآمد براي کسب وکارتان

اين ابزار هم يکي ديگر از پلتفرم هاي مديريت محتوا است که با استفاده از آن مي توانيد شبکه هاي اجتماعي خود را با استراتژي هاي کارآمدتري مديريت کنيد. اين ابزار ايده هاي مختلفي در زمينه توليد محتوا مي دهد و به عنوان يک ابزار مديريت محتوا قدرتمند شناخته مي شود! چنانچه به محتواي کسب وکارتان اهميت مي دهيد و مي خواهيد مشتريان بيشتري جذب کنيد، از اين ابزار قدرتمند استفاده کنيد.

Spredfast؛ ابزاري براي مديريت محتوا در سازمان هاي بزرگ

ابزار Spredfast يکي ديگر از پلتفرم هاي کاربردي در زمينه مديريت محتوا است. قابليت هاي مختلفي را به کمک اين ابزار در دست داريد که به پيشرفت کسب وکارتان کمک زيادي مي کند! جالب است بدانيد شرکت هاي بزرگي نظير لينکدين از اين ابزار استفاده مي کنند که شاهد پيشرفت هاي زيادي در بخش رسانه هاي اجتماعي آن ها بوده ايم.  

Social Flow؛ پلتفرم انتشار، بازاريابي و مديريت محتوا مبتني بر داده ها

ابزار Social Flow يکي از کاربردي ترين ها در بخش مديريت محتوا است. شما با پرداخت ۲۹۹ دلار در ماه مي توانيد پيشنهادهاي بسيار خوبي در زمينه توليد محتوا از اين پلتفرم دريافت کنيد. همچنين منابع بسيار خوبي براي توليد محتواي بصري و متني در اختيار شما قرار مي دهد و مي توانيد از آن ها براي ايده گرفتن در بخش توليد محتوا استفاده کنيد. در کنار اين قابليت ارزشمند، شما مي توانيد تمام ابزارهاي مديريت محتوا را در دست داشته باشيد؛ به عنوان مثال مي توانيد تقويم محتوا داشته باشيد و زمان بندي دقيقي مطابق آناليزهاي آن براي انتشار محتوا انجام دهيد. در نهايت اين ابزار به رشد صفحات اجتماعي شما کمک زيادي مي کند و مي توانيد کسب وکارتان را تا حد زيادي رونق ببخشيد.

NUVI؛ ابزاري بي نظير براي بازاريابي تمام شبکه هاي اجتماعي دنيا

يکي ديگر از ابزارهاي بي نظير در زمينه مديريت محتوا و شبکه هاي اجتماعي، پلتفرم NUVI است. با استفاده از اين پلفترم مي توانيد زمان هاي تاثيرگذار براي انتشار محتوا را شناسايي کنيد و در مورد استراتژي کسب وکارتان، تصميم درستي بگيريد. در کنار اين دو قابليت ارزشمند و کاربردي، مي توانيد تمام ابزارهاي موردنياز در بخش مديريت محتوا که در بخش ابزارهاي ديگر به آن ها پرداختيم را به صورت جامع در دست داشته باشيد. بنابراين چنانچه نياز به يک ابزار کابردي و حرفه اي در زمينه مديريت محتوا داريد، پيشنهاد مي کنم از اين ابزار کاربردي براي کسب وکار بزرگ خود استفاده کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *