بازاريابي اينترنتي دنياي بسيار وسيع و گسترده اي است که براي بازاريابي محصولات خود، هزاران راه کار در مقابل شما قرار مي گيرد. شبکه هاي اجتماعي نقش بزرگي در بازاريابي اينترنتي دارند و فروش بسيار خوبي را براي کسب وکار مختلف ايجاد مي کنند ولی اين فروش نيازمند انجام برخي از کارها است تا بتوانيد محصولات خود را به مشتريان بفروشيد. يکي از مهم ترين مواردي که در کمپين هاي تبليغاتي اهميت زيادي دارد، هدف گيري مجدد يا retargeting است که کمک زيادي به افزايش فروش کسب وکارهاي اينترنتي مي کند. کمپين هاي تبليغاتي يوتيوب يکي از مهم ترين و با ارزش ترين ابزارهاي تبليغاتي براي کاربران است که با استفاده از آن مي توانيد به افزايش فروش محصول يا خدمات خود بپردازيد. يکي از قابليت هاي کمپين هاي تبليغاتي در يوتيوب، قابليت هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب يا همان هدف گيري کاربران است! با استفاده از اين قابليت به راحتي مي توانيد جامعه هدف خود را نشانه گيري کنيد و محصولات کسب وکارتان را به آن ها نمايش دهيد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب و اهميت آن در کمپين هاي تبليغاتي بپردازيم تا بتوانيد فروش کسب وکارتان را تا چندين برابر افزايش دهيد؛ چنانچه موافق هستيد، در ادامه با ما همراه باشيد.

هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب چيست

پيش از آن که بخواهيم به سراغ مفهوم اين موضوع برويم، يک مثال ساده براي شما مطرح مي کنيم! براي همه کاربران پيش آمده است که وارد يک صفحه محصول از سايتي شوند و آن را ببندند؛ ولی بنابراين از چند روز هنگامي که اين کاربران از سايت ديگري در حال بازديد هستند، تبليغ همان محصول از طريق شبکه هاي تبليغاتي به اين کاربران نمايش داده مي شود! چه اتفاقي افتاده است که محصول موردنياز آن کاربر در حال نمايش است؟ دليل آن واضح است؛ هدف گيري مجدد آن فروشگاه اينترنتي!   هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب يک ابزار و قابليت کاربردي در تبليغات آنلاين است! با استفاده از اين ابزار مي توانيد کاربراني که قبلاً وارد سايت شما شده اند را با استفاده از کوکي ها شناسايي کنيد و تبليغات خود را به اين کاربران نمايش دهيهد. با استفاده از هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب شما، فرصت دوباره نمايش يک محصول خاص به کاربراني که قبلاً همان محصول را مشاهده کرده اند را خواهيد داشت و اين کار به افزايش فروش شما کمک زيادي مي کند. بر اساس آمار ارائه شده معمولاً کاربراني که براي بار دوم از سايت شما بازديد مي کنند، شانس بيشتري براي تبديل شدن به مشتري را دارند و با هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب مي توانيد به افزايش نرخ تبديل خود کمک زيادي کنيد! براي درک بهتر اين موضوع نگاهي به آمار و ارقام زير بيندازيد:
  • تنها ۱% از کاربراني که براي بار اول سايت شما را مي بينند، از سايت خريد مي کنند.
  • ۵۳% درصد از کاربران تا ۲۸ روز بنابراين از اولين بازديد به سايت شما باز نمي گردند.
  • ۱۱% از کساني که پيش از دوره ۲۸ روزه به سايت شما باز مي گردند، از شما خريد مي کنند.
کلیک کنید  بازاریابی دهان به دهان چیست و اجرای آن
با استفاده از کمپين هاي هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب به راحتي مي توانيد کاربران را در کمتر از ۲۸ روز به سايت خود بازگردانيد و تعداد زيادي از آن ها را به مشتريان خود تبديل کنيد.   برت کري نام فردي است که در حوزه فروش آنلاين تخصص دارد و مديرعامل شرکت OMG Commerce است. اين فرد در مصاحبه هاي خود از روش هاي مختلف فروش آنلاين و همچنين ادغام روش هايي براي بهبود بازاريابي محصولات سخن مي گويد. در اين مقاله مطابق مصاحبه صورت گرفته با برت کري، روش هايي را به شما ارائه مي کنيم که مي توانيد به هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب خود بپردازيد. يوتيوب قابليت هاي زيادي براي راه اندازي کمپين تبليغاتي در اختيار کاربران خود قرار مي دهد که مهم ترين آن قابليت هدفمند کردن تبليغات است؛ اين موضوع به اين معني است که مي توانيد تبليغات خود را به دسته خاصي از کاربران نمايش دهيد! مثلاً چنانچه کسب وکاري در زمينه فروش محصولات مراقبت از پوست داريد، مي توانيد محصولات خود را به کاربراني که جستجوهاي آن ها در زمينه مراقبت از پوست است، نمايش دهيد. برت کري معتقد است رفتار کاربران در يوتيوب از اهميت بسيار زيادي برخوردار است و سيستم تبليغات يوتيوب به دليل آناليز رفتار کاربران بازدهي بسيار خوبي براي شما فراهم مي کند. يوتيوب با آناليز رفتار کاربران، حوزه هايي که کاربران به آن علاقه دارند را شناسايي مي کند و در بخش هدف مندي تبليغات براي نمايش آگهي به کاربران آن حوزه استفاده مي کند.

تنظيمات هدف گيري مجدد در يوتيوب

بر اساس گفته هاي برت کري، هنگامي که از هدف گيري مجدد سخن مي گوييم، مردم تصور مي کنند که هدف گيري مجدد براي کاربراني انجام مي شود که قبلاً در سايت شما بوده اند ولی خريد يا اقدامي که موردنظرشان بوده است را انجام نداده اند! مثلاً فرض کنيد کاربري وارد صفحه يک محصول مي شود ولی خريدي انجام نمي دهد! با استفاده از کمپين هاي تبليغاتي يوتيوب مي توانيد پيشنهاد خود را به چنين کاربراني يادآوري کنيد و حتي براي آن ها کد تخفيف درنظر بگيريد؛ در اين صورت نرخ تبديل شما تا حد زيادي افزايش پيدا مي کنيد و به هدف گيري مجدد مي توانيد آن ها را به مشتريان کسب وکارتان تبديل کنيد.   براي هدف گيري مجدد کاربران در يوتيوب معيارهاي مختلفي وجود دارد که مطابق نوع کسب وکارتان مي توانيد به بازاريابي محصولات يا خدمات خود بپردازيد. برت مي گوييد روش هاي مختلفي وجود دارد که يکي از تاثيرگذارترين آن ها، نمايش تبليغ در صفحه ويدئوهاي کانال خودتان است! در اين روش مي توانيد محصولات مرتبط با هر ويدئو را به کاربران نمايش دهيد و از آن ها بخواهيد براي ديدن اطلاعات محصول وارد سايت شما شوند.
کلیک کنید  نحوه کار ربات فالوور اینستاگرام
يکي از مشتريان برت کري، يک شرکت بزرگ در زمينه فروش انواع قهوه است! در گزارش هاي تبليغاتي اين شرکت آمده است که اين شرکت در مورد تهيه قهوه هاي مختلف ويدئو منتشر مي کند و تبليغات قهوه مربوط به همان ويدئو را در همان صفحه منتشر مي کند. مطابق گزارش هاي موجود، اين شرکت توانسته فروش بسيار موفقي داشته باشد و دليل آن هدف گيري مجدد کاربراني است که از اين ويدئو بازديد کرده اند. زيرا شانس فروش اين محصول باتوجه به اين که کاربران ويدئوي آموزش تهيه آن را ديده اند، بسيار زياد است و فروش اين شرکت تا حد زيادي افزايش داشته است. يکي از قابليت هاي مربوط به کمپين هدف گيري مجدد، قابليت نمايش تبليغات به کاربراني است که دست کم مدت زماني را به ديدن ويدئو اختصاص مي دهند؛ مثلاً مي توانيد تبليغات را به افزايش که دست کم ۳۰ ثانيه از ويدئوي موردنظرتان را ديده اند، نمايش دهيد. برخي از کاربران مي خواهند تبليغ را به افزايش که نيمي از ويدئو را ديده اند، نشان دهند که اين مسئله در حال حاضر امکان پذير نيست؛ زيرا طول ويدئوها کاملاً متفاوت هستند و شما تنها قادر به انتخاب مدت زمان مشخصي هستيد و نمي توانيد دستورالعملي مشخص کنيد که چنانچه کاربري نصف ويدئو را ديد، تبليغات به او نشان داده شود! برت کري مي گويد: شما مي توانيد به جاي انتخاب يکي از معيارهاي بالا، آگهي خود را به کاربراني که قبلاً از سايت شما بازديد کرده اند نمايش دهيد. يوتيوب به کمک گوگل کوکي هاي کاربران را ذخيره مي کند و مي توانيد معياري را انتخاب کنيد که چنانچه کاربران قبلاً از سايت شما بازديد کرده اند، آگهي تبليغاتي به آن ها نمايش داده شود. اين مسئله را در نظر داشته باشيد که چنانچه کاربري در گذشته از سايت شما بازديد کرده باشد، با برند شما آشناتر است و شانس زيادي براي تبديل شدن به مشتري دارد! همچنين مي توانيد براي اين مورد زمان مشخص کنيد؛ مثلاً مي توانيد فيلتري ايجاد کنيد که تبليغات به کاربراني که در ۳ ماه اخير از سايت شما بازديد کرده اند، نمايش داده شود. برخي محصولات براي فصل هاي خاصي از سال هستند؛ در اين صورت مي توانيد به جاي زمان کوتاه (مثلاً ۳ ماه اخير) از زمان طولاني تري نظير يک سال اخير استفاده کنيد. در فروشگاه هاي اينترنتي کاربران به دو دسته تقسيم مي شوند:
  1. کاربراني که از صفحه محصول بازديد کرده اند؛ کاربران در صفحه محصول معمولاً مشارکت بيشتري دارند و مدت زماني بيشتري را در آن مي گذرانند! زيرا آن ها مي خواهند اطلاعات بيشتري در زمينه محصول موردنظر خود کسب کنند و در صورت رضايت آن را خريداري کنند.
  2. کاربراني که محصولاتي را به سبد خريد خود اضافه کرده اند؛ اين دسته از کاربران، معمولاً يک يا چند محصول را به سبد خريد خود اضافه کرده اند ولی فرآيند سفارش را تکميل نکرده اند. اين دسته از کاربران به آن محصول نياز دارند و شانس زيادي براي خريد آن محصولات دارند! براي اين کاربران مي توانيد بازه هاي زماني مختلف (۳، ۷ و ۱۴ روزه) براي نمايش آگهي همان محصولات مشخص کنيد و تبليغات مربوط به محصول خود را به آن ها نمايش دهيد.
کلیک کنید  دانلود و نصب اینستاگرام پلاس
اين دو مورد مطابق رفتار کاربراني که حاصل از کوکي هاي ذخيره شده در گوگل است، بدست مي آيد و دسته دوم پتانسيل بسيار بالايي براي خريد محصول شما دارند. بنابراين در هدف گيري مجدد تبليغ، مورد دوم را جدي تر بگيريد و تبليغات خود را به آن ها نمايش دهيد. در مرحله بعد برت کري در مورد تفاوت انواع فرمت تبليغات سخن مي گويد: تبليغات يوتيوب به دو دسته تبليغات in-display و تبليغات in-stream تقسيم بندي مي شوند. تبليغات in-stream معمولاً هزينه هاي بسيار بالايي دارد و تنها توسط شرکت هاي بزرگ استفاده مي شود! اين نوع تبليغات دقيقاً پيش از پخش شدن ويدئوي اصلي که کاربر قصد ديدن آن را داريد، پخش مي شود و کاربر مجبور است ۵ ثانيه از آن را ببيند! چنانچه در اين ۵ ثانيه توجه کاربران جلب شود، تبليغات شما را به صورت کامل مي بيند ولی چنانچه اين ۵ ثانيه نتواند نظر کاربران را جلب کند، کاربر با کليک بر روي Skip آن را رد مي کند. البته در اين نوع تبليغات نمي توان اهميت همان ۵ ثانيه را در برندسازي ناديده گرفت؛ زيرا کاربران در ۵ ثانيه اول قادر به رد کردن تبليغ نيستند و حتماً بايد آن را مشاهده کنند. در صورت ديدن کامل تبليغات شما، شانس زيادي براي افزايش مشتريان و نرخ تبديل خود خواهيد داشت و اين مسئله کمک زيادي به کسب وکارتان مي کند. توجه داشته باشيد که در اين روش شما بايد نظر کاربران را در ۵ ثانيه جلب کنيد؛ زيرا شما بايد هزينه نمايش تبليغ را پرداخت کنيد و چنانچه کاربران آن را مشاهده نکنند، هزينه تبليغات از بودجه شما کسر مي شود. به همين دليل است که معمولاً شرکت هاي بزرگ از اين روش تبليغاتي استفاده مي کنند و فروشگاه هاي کوچک به سراغ روش هاي ديگر تبليغات يوتيوب مي روند.   نوع ديگر تبليغات يوتيوب، تبليغات in-display است؛ اين نوع تبليغات معمولاً در بالا و سمت راست صفحه نمايش کاربران ديده مي شود. همچنين اين نوع تبليغات در بالاي نتايج جستجوي کلمات کليدي موردنظرتان هم ديده مي شود و تاثير زيادي روي فروش کسب وکارتان دارد. در هر دو نوع تبليغات شما کاملاً کنترل محل نمايش تبليغات را در دست داريد و جاي نگراني نيست! اين قابليت يکي از محبوب ترين قابليت هايي است که برت کري به آن علاقه دارد. مطابق تجربه برت کري، هنگامي که هر دو تبليغات را به اجرا در مي آورد معمولاً in-stream حدود ۹۰ تا ۱۰۰ درصد توجه بيشتري دريافت مي کند؛ زيرا در اين نوع تبليغات مي توانيد نوع ويدئوها را مشخص کنيد تا تبليغات شما به صورت خودکار در ابتداي ويدئوها پخش شود.
کلیک کنید  آشنایی با دموگرافی وب سایت در لینکدین
در بخش بعدي در مورد تبليغات موبايل رویاروی تبليغات دسکتاپ پرسيده شد که برت کري درباره آن گفت: شما مي توانيد تبليغات خود را مطابق نوع دستگاه کاربران انتخاب کنيد! مثلاً مي توانيد تبليغات خود را تنها در دسکتاپ نمايش دهيد و نمايش تبليغات در موبايل را مسدود کنيد. البته بايد توجه داشته باشيد که چنانچه در حال اجراي کمپين هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب هستيد، نمايش تبليغات در موبايل تاثير زيادي دارد؛ زيرا ممکن است برخي از کاربران سايت شما که در يوتيوب فعاليت مي کنند، با استفاده از موبايل ويدئوهاي يوتيوب را ببينند و هدف شما بازگرداندن آن ها به سايت است که در اين صورت نمايش تبليغات در موبايل اهميت زيادي دارد.

هزينه تبليغات در يوتيوب چگونه محاسبه مي شود؟

در تبليغات in-stream تنها در صورتي هزينه پرداخت مي کنيد که کاربران درصد معيني از ويدئوي تبليغاتي شما را ديده باشند؛ در تبليغات in-stream کاربر بايد روي ويدئو کليک کند تا ويدئوي تبليغاتي پخش شود که هزينه تبليغات با اين نوع کليک کردن ارتباط مستقيم دارد. هزينه نمايش تبليغات کاملاً بستگي به شما دارد! مثلاً مي توانيد در ازاي پخش شدن مدت زمان مشخص از ويدئوي تبليغات به گوگل هزينه اي را پيشنهاد کنيد. بنابراين از آن هرکس متناسب با پيشنهاد خود، حساب تبليغاتي خود را شارژ مي کند؛ مطابق گفته هاي برت کري، هزينه هر نمايش بين ۰٫۰۵ تا ۰٫۰۹ است که هر چقدر تبليغات شما گسترده تر باشد، اين هزينه کمتر مي شود! برخي شرکت هاي بزرگ بهترين کمپين هاي تبليغاتي را در ازاي هزينه کمتر از ۰٫۰۵ به ازاي هر نمايش در يوتيوب اجرا مي کنند.   در مرحله بعد از برت در مورد کل هزينه کمپين تبليغات در يوتيوب پرسيده شد که پاسخ به اين صورت بود: در گزارش هاي تبليغات، گوگل به شما هزينه صرف شده و تعداد کليک هاي صورت گرفته را اعلام مي کند؛ در اين گزارش حتي مي توانيد به هزينه هر کليک را ببينيد. همچنين با استفاده از سرويس AdWords planner مي توانيد کمپين هاي مختلف با هزينه هاي متفاوتي را اجرا کنيد تا متوجه شويد کدام هزينه نمايش براي شما بازدهي خوبي دارد و مي تواند به صرفه جويي در هزينه هاي تبليغات کمک کند. مثلاً مي توانيد در سرويس AdWords planner مبلغ ۰٫۰۴ دلار را به ازاي هر نمايش وارد کنيد تا اين سرويس تعداد بازديدها و کليک هاي شما را تخمين بزند. بنابراين بايد در اجراي کمپين هاي تبليغاتي خود اين ابزار را استفاده کنيد تا بيشترين بازدهي را نسبت به هزينه هاي صرف شده داشته باشيد.
کلیک کنید  از Engagement چه می دانید؟
  برت تاکيد مي کند که چنانچه تبليغات شما مناسب نباشد و کاربران روي آن کليک نکنند، نياز به پرداخت هزينه نيست؛ حتي چنانچه هزار بار ويدئوي شما نمايش داده شود ولی کاربران روي آن کليک نکنند، خسارتي به شما وارد نمي شود. همچنين مي گويد با استفاده از ابزار Google Adwords مي توانيد بودجه روزانه اي را مشخص کنيد تا بازدهي خوبي از کمپين تبليغات يوتيوب خود دريافت کنيد. همچنين چنانچه مي خواهيد ميزان مشاهده ويدئوي تبليغاتي خود را ببينيد، در گزارش هاي تبليغات درصد افرادي که ۲۵درصد،  ۵۰ درصد، ۷۵ درصد و ۱۰۰درصد ويدئو را ديده اند، آمده است. در ويدئوهاي يوتيوب مي توانيد از کارت هاي يوتيوب استفاده کنيد و کاربران را به ويدئو يا لينک ديگري هدايت کنيد! باتوجه به هزينه هاي تبليغات برت اين دکمه هاي عمل يا همان کارت هاي يوتيوب را در ۵ ثانيه اول ويدئوي تبليغاتي خود قرار مي دهد و پيشنهاد شگفت انگيزي به کاربران مي دهد؛ مثلاً پيشنهاد تخفيف ۵۰ درصدي به کاربران مي دهد و به آن ها مي گويد اين کارت تخفيف خيلي زود منقضي مي شود! در اين صورت کاربران آن را استفاده مي کنند و ميزان فروش محصولات آن کسب وکار افزايش پيدا مي کند.

فيلترهاي خلاقانه اي که مي توانيد در هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب انجام دهيد!

فيلترهاي زيادي وجود دارند که هنگام هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب مي توانيد انجام دهيد. برت از استراتژي خود در هنگام تبليغات شرکت دوستش سخن گفت که شامل ۳ راه کار مي شود:

استفاده از داده هاي موجود

برت هنگامي که به دنبال يک استراتژي مناسب براي فروش محصولات شرکت Boom بودند، مخاطبان هدف خود را مخاطباني قرار دادند که قبلاً از شرکت آن ها خريد کرده ولی يک محصول خاص را هيچ وقت خريداري نکرده بودند! در اصل به دنبال فروش محصول خاص به مشتريان قبلي فروشگاه خود بودند تا بتوانند يک محصول جديد و البته محبوب را به تعداد بيشتري از افراد بفروشند. در گوگل ادوردز آنها ليستي از خريداراني که اين محصول را خريداري نکرده بودند، تهيه کرده و آن ها در کمپين تبليغاتي خود و هدف گذاري مجدد استفاده کردند. در اين روش آن ها مي دانستند که مشتريان قبلي خيلي ساده و بی دردسر به آن ها اعتماد مي کنند و مي توانند محصولات خود را با کمترين دردسر بفروشند.   همچنين شما مي توانيد ليست ايميل هاي مربوط به سرويس ايميل مارکتينگ خود را در اختيار گوگل قرار دهيد تا گوگل تبليغات شما را به صاحبان آن ايميل نمايش دهد و تبليغات شما را به يک تبليغات کاملاً هدفمند تبديل کند. همچنين مي توانيد از داده هاي موجود در سرويس گوگل آناليز استفاده کنيد! مثلاً برت در بازاريابي محصول جديد شرکت Boom از داده هاي موجود در گوگل آناليز استفاده کرد تا بتواند محصول خود را به مشترياني که هيچ وقت از صفحه محصول جديد آن بازديد نکرده بودند، نمايش دهد. همچنين با ادغام ايميل مشتريان خود توانست محصول را به مشترياني که در يوتيوب فعاليت مي کنند، نمايش دهد و اين چند مورد توانست فروش بسيار موفقي را براي محصول جديد شرکت Boom، رقم بزند.
کلیک کنید  7 روش بروزرسانی پروفایل لینکدین

 استفاده از ليست هوشمند گوگل

اگر براي بررسي ترافيک سايت خود از گوگل آناليز و گوگل ادوردز استفاده مي کنيد، گوگل يک ابزار بسيار عالي در اختيار شما قرار داده است! اين قابليت جديد به شما کمک مي کند تا بتوانيد ليست هوشمندي را براي کاربران خود ايجاد کنيد. در اين ليست هوشمند گوگل کاربران بعدي شما را آناليز مي کند و آن ها را در اختيار شما قرار مي دهد. البته ممکن است اين افراد هنوز از شما خريد نکرده باشند ولی گوگل آن ها را به عنوان مشتريان آينده پيش بيني مي کند. همچنين توجه داشته باشيد که براي استفاده از اين ابزار بايد دست کم ۵۰۰ بازديدکننده و ۱۰,۰۰۰ بازديد در ماه داشته باشيد؛ در صورتي که آمار ترافيک شما کمتر از اين تعداد است، گوگل اطلاعات مشابه مربوط به چند سايت ديگر را در اختيار شما قرار مي دهد که باتوجه به اينکه اطلاعات مربوط به سايت شما نيست، آمار دقيقي در اختيار شما قرار نمي گيرد. از طرف ديگر بايد سرويس گوگل ادوردز و گوگل آناليز را به هم متصل کرده باشيد تا گوگل بتواند آمار خوبي به شما ارائه کند. بنابراين از تنظيم قابليت Smart List، يک ليست در گوگل آناليز ايجاد کنيد و آن را در گوگل ادوردز وارد کنيد تا در هدف گيري مجدد در تبليغات يوتيوب بتوانيد تبليغات خود را به چنين افرادي نمايش دهيد.

پيدا کردن مخاطبان مشابه با مشتريان کسب وکارتان

راه سوم براي پيدا کردن افرادي که قابليت تبديل به مشتري دارند، پيدا کردن مخاطبان مشابه با مشتريانتان است! در اين روش ليست مشتريان خود را در اختيار گوگل قرار مي دهيد و گوگل ليست مخاطبان مشابه را به تبليغات يوتيوب متصل مي کند؛ مخاطبان مشابه مطابق رفتارهاي کاربران به شما پيشنهاد داده مي شود که البته شانس زيادي براي افزايش فروش در اختيار شما قرار مي دهد. البته برت از اين روش استفاده نمي کند؛ زيرا معتقد است روش هاي ديگر بهتر پاسخگو هستند و شانس روش هاي ديگر براي افزايش مشتريان و فروش محصولات بيشتر است.   همچنين گوگل کمپين هاي تبليغاتي براي فروشگاه هاي آنلاين در اختيار شما قرار مي دهد که مي تواند با يوتيوب ادغام شود. در اين روش تبليغاتي گوگل فاکتورهاي زيادي را در نظر مي گيرد؛ مثلاً چنانچه فروشگاه مبل داريد، گوگل مبل هاي چرمي را به افرادي که در يوتيوب کليدواژه مبل چرمي را جستجو مي کنند، نمايش مي دهد. بنابراين چنانچه قصد فروش محصولات خود را داريد، مي توانيد از سرويس Google Shopping ads هم استفاده کنيد.

استفاده از Shoppable TrueView

تبليغات Shoppable TrueView ترکيبي از تبليغات TrueView و Google Shopping ads است که تاثير بسيار زيادي در افزايش فروش دارد؛ با اين روش شما مي توانيد تبليغات Google Shopping ads را در بخش ويدئوهاي يوتيوب نمايش دهيد و افزايش فروش خوبي داشته باشيد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *