هشتگ ها بخش جدانشدني از شبکه هاي اجتماعي هستند که مزيت هاي بسيار زيادي براي کاربران و به خصوص افرادي از اينستاگرام براي بازاريابي کسب وکار خود استفاده مي کنند، دارند. مهم ترين مسئله در استفاده از هشتگ ها، شناخت انواع هشتگ در اينستاگرام است! لازم است بدانيد هشتگ ها در اينستاگرام انواع مختلفي دارند که در برخي از آن ها رقابت بيشتر و برخي ديگر رقابت کمتر است. براي استفاده درست از هشتگ هاي اينستاگرام بايد استراتژي درستي داشته باشيد! داشتن استراتژي درست نيازمند شناخت انواع هشتگ در اينستاگرام است تا بتوانيد به درستي از آن ها در پست هاي خود استفاده کنيد. در اين مقاله قصد داريم انواع هشتگ در اينستاگرام را معرفي کنيم! چنانچه موافق هستيد، در ادامه همراه ما باشيد.

قيف هشتگ و معرفي انواع هشتگ در اينستاگرام

براي آن که بتوانيم کمي بهتر انواع هشتگ در اينستاگرام را معرفي کنيم، قصد داريم مفهوم جديدي به نام قيف هشتگ ها را بررسي کنيم. تا کنون به شکل يک قيف دقت کرده ايد؟ يک قيف به گونه اي ساخته مي شود که بالاي آن حجم زيادي زيادي دارد ولی در پايين آن حجم بسيار کمتري نسبت به بخش ابتدايي آن را شامل مي شود. قيف هشتگ در اينستاگرام هم به همين صورت است!  

سه نکته را درباره هشتگ ها هميشه به ياد داشته باشيد:

  • هشتگ ها به معناي تبليغات رايگان و افزايش بازديد صفحه هستند.
  • هشتگ ها به شما کمک مي کنند تا بتوانيد مخاطبان هدف را به صفحه خود هدايت کنيد.
  • هشتگ ها پلي براي ورود به دنياي رقابت کسب وکارتان هستند.
بنابراين هشتگ ها براي صفحاتي که محصولات يا خدمات کسب وکارشان را بازاريابي مي کنند، اهميت بسيار زيادي دارند و بدون هزينه مي توانند مخاطبان هدف را به صفحه خود هدايت کنند. البته منظور ما اين نيست که استفاده از تبليغات اينستاگرام يا روش هاي پولي اهميت ندارند، بلکه منظور ما اين است که هشتگ ها هم کمک زيادي به افزايش مخاطبان و در نهايت مشتريان کسب وکارتان مي کنند! البته بايد توجه داشته باشيد که معمولاً روش هاي رايگان زمان بسيار بيشتري نسبت به روش هاي پولي نظير تبليغات نياز دارند و براي بازدهي زود مناسب نيستند.

انواع هشتگ در اينستاگرام؛ هر يک از هشتگ ها چه اهميتي دارند؟

همانطور که تا اينجاي مقاله متوجه شديد، انواع هشتگ در اينستاگرام وجود دارد که هر يک از آن ها اهميت خاص خود را دارد. در اين بخش قصد داريم به بررسي انواع آن ها بپردازيم:
  1. هشتگ هاي صنعتي (Industry hashtags)

شايد معناي صنعت در اينستاگرام با معناي لغوي آن کمي متفاوت باشد! در اينستاگرام به حوزه هاي کاري مختلف صنعت گفته مي شود؛ در اصل هنر عکاسي هم نوعي صنعت به شمار مي رود و معناي اينستاگرامي آن کمي با معناي لغوي صنعت که معمولاً در حوزه هاي توليد استفاده مي شود، متفاوت است. مثلاً يک خودروساز و فعاليتي که انجام مي دهد، يک فعاليت صنعتي است ولی يک عکاس را به عنوان فرد صنعتي نمي شناسند. بنابراين هر حوزه کاري و فعاليتي در اينستاگرام يک صنعت به شمار مي رود؛ حتي چنانچه يک معلم زبان باشيد که روزانه پست هاي آموزشي منتشر مي کنيد!
کلیک کنید  خطرات مرگبار بازاریابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
  هشتگ هاي صنعتي پرمخاطب ترين، پرجستجوترين و در نهايت پر رقابت ترين هشتگ هاي اينستاگرام را شامل مي شوند. اين هشتگ ها را به عنوان هشتگ اصلي هم مي شناسند که معمولاً در تمام پست هاي اينستاگرام ديده مي شوند. به عنوان مثال هشتگ هاي زير به عنوان هشتگ هاي اصلي (هشتگ صنعتي) به شمار مي روند:
  • #عکاس
  • #طراح
  • #مکانيک
  • #بلاگر
  • و…
جالب است بدانيد برخي از هشتگ هاي صنعتي چندين ميليون پست را شامل مي شوند که روزانه ممکن است هزاران پست جديد به آن اضافه شود! بنابراين رقابت در برخي از هشتگ هاي صنعتي بسيار سنگين است و صفحات تازه کار نمي توانند به راحتي از اين هشتگ ها کاربران را جذب کنند. با اين وجود اين نوع هشتگ ها هميشه براي استفاده مفيد هستند و به راحتي مي توانيد ۱ يا ۲ هشتگ صنعتي مرتبط با حوزه کاري خود را پست هاي خود استفاده کنيد. چنانچه به درستي از هشتگ ها استفاده کنيد، کاربران هم شما تعامل خوبي با پست هايتان برقرار مي کنند! هر چقدر تعامل کاربران در پست هاي صفحه شما بيشتر باشد، شانس بيشتر ديده شدن در اينستاگرام به کمک بخش اکسپلور را خواهيد داشت. يک نکته! به عنوان مدير يک صفحه تجاري اينستاگرام ممکن است بگوييد رقابت در هشتگ هاي صنعتي مشکل است و بايد به سراغ هشتگ هاي ديگر مانند هشتگ برند (brand hashtags) رفت! توجه داشته باشيد که بسياري از کاربران هشتگ هاي برند شما را نمي دانند و حتي شايد يک بار هم نام برند شما را نشنيده باشند. در اين صورت آن ها هشتگ هاي صنعتي را جستجو مي کنند که چنانچه از چنين هشتگ هايي استفاده نکرده باشيد، شانس ديده شدن توسط چنين کابراني را از دست مي دهيد. نگران نباشيد! شما تا ۳۰ هشتگ را مي توانيد در يک پست استفاده کنيد؛ بنابراين به راحتي مي توانيد از انواع هشتگ در اينستاگرام خود استفاده کنيد.
  1. هشتگ هاي خاص (Niche hashtags)

يکي از مهم ترين هشتگ هاي اينستاگرام که کاربران زيادي آن ها را جستجو مي کنند، هشتگ هاي خاص است. اين هشتگ ها زير مجموعه هشتگ صنعتي محسوب مي شوند با اين تفاوت که کمي ريزتر و جزئي تر به يک موضوع نگاه مي کنيم! مثلاً ما در بخش قبل، هشتگ #عکاسي را معرفي کرديم ولی همين هشتگ در بخش هشتگ هاي خاص به #عکاسي_مدلينگ تبديل مي شود. اين هشتگ نشان دهنده آن است که پست موردنظر در مورد عکاسي بوده و عکاسي آن منحصر به مدلينگ است. به دو مثال زير توجه کنيد:  
  • #عکاس (هشتگ صنعتي) #عکاس_عروسي (هشتگ خاص)
  • #بلاگر (هشتگ صنعتي) #بلاگر_سفر (هشتگ خاص)
کلیک کنید  تغییر رنگ و فونت متن در استوری اینستاگرام
البته بايد به اين موضوع هم توجه داشته باشيد هر فرد تنها در بخش خاصي از يک صنعت يا حوزه کاري فعاليت مي کند و کاربران هم معمولاً به دنبال پست هاي خاصي از يک حوزه فعاليتي هستند! بنابراين هشتگ هاي خاص کمک زيادي به شما مي کنند و يکي از مهم ترين انواع هشتگ در اينستاگرام هستند.

در حالت کلي اين هشتگ ها ۳ ويژگي دارند:

  • رقابت کمتر نسبت به هشتگ هاي صنعتي
  • نشان دهنده تخصص شما در بخش خاصي از صنعت يا حوزه فعاليتي
  • هشتگ هاي دو کلمه اي که نشان دهنده تخصص شما است
هنگام نوشتن کپشن شما بايد هشتگ هاي خود را هم وارد کنيد! در هنگام درج هشتگ، هنگامي که شما کلمه اصلي هشتگ را وارد مي کنيد، اينستاگرام به شما هشتگ هاي پرطرفدار را پيشنهاد مي دهد که مي توانيد از آن ها استفاده کنيد. همچنين با جستجوي هشتگ ها مي توانيد باتوجه به تعداد پست هاي هر هشتگ، ميزان محبوبيت آن را شناسايي کنيد.
  1. هشتگ برند (Brand hashtags)

يکي ديگر از انواع هشتک در اينستاگرام هشتگ هاي مربوط به برند است! در اين نوع هشتگ معمولاً نام برند استفاده مي شود؛ مثلاً شرکت نيکون براي پست هاي صفحه خود از هشتگ #NIKON استفاده مي کند و کاربراني که با استفاده از اين دوربين ‎ها تصاويري را منتشر کرده اند، از اين هشتگ استفاده مي کنند. بنابراين اين نوع هشتگ ها هم براي برندهاي شناخته شده اهميت بسيار زيادي دارند و به راحتي مي توانيد کاربران را به صورت هدفمند جذب کرد. براي اين کار بايد ابتدا برندهاي معتبر حوزه فعاليتي خود را شناسايي کنيد! مثلاً چنانچه عکاس هستيد، مي توانيد برندهاي سوني، نيکون يا کانن را براي استفاده از هشتگ برند هدف گيري کنيد.   جالب است بدانيد هشتگ هاي برند معمولاً به همراه تگ کردن صفحه مربوط به آن برند استفاده مي شوند! به مثال زير توجه کنيد: #WeddingPhotoMag by @weddingphotomag #OpenMyWorld by @FlightCenter در دو مثال بالا هشتگ موردنظر به همراه صفحه اي که اين هشتگ ها مربوط به آن برند هستند، استفاده شده اند. البته هشتگ هاي برند معمولاً به صفحات بزرگ و رسمي اينستاگرام مربوط مي شوند و صفحات کوچک يا تازه کار نمي توانند نتيجه مطلوبي از هشتگ برند مربوط به صفحه خود بگيرند.

دو راه براي استفاده از هشتگ برند وجود دارد:

راه اول) سعي کنيد از طريق هشتگ برند مربوط به صفحه خود رشد کنيد! مثلاً مي توانيد به کمک مسابقه اينستاگرامي هشتگ برند خود را در ميان کاربران شناخته ترشده و برجسته تر کنيد. راه دوم) هشتگ برند خود را در اينستاگرام جستجو کنيد تا بتوانيد با کاربراني که پست هايي با هشتگ برند شما منتشر کرده اند، ارتباط برقرار کنيد. مثلاً مي توانيد هشتگ برند خود را فالو کنيد تا پست هاي جديد مربوط به آن را در صفحه فيد خود ببينيد. اگر مديريت يک صفحه تازه کار را برعهده داريد و شناخته شده نيستيد، نگران نباشيد! پيشنهاد مي کنم باز هم از هشتگ برند استفاده کنيد. بسياري از کاربران طرفدار واقعي شما هستند و قصد کمک به شما را دارند.
کلیک کنید  در اینستاگرام بیشتر دیده شوید! + ۵ راه کار عملی
به راحتي مي توانيد هشتگ برند خود را به آن ها معرفي کنيد و از آن ها بخواهيد پست هايي را متناسب با هشتگ برند شما منتشر کنند. در اصل بسياري از کاربران شبکه هاي اجتماعي به دنبال اين هستند که به يک ديگر کمک کنند و اين براي صفحات تازه کار اين اتفاق زياد مي افتد. در نهايت سعي کنيد هشتگ هاي برند خود را مطابق موضوع خود و با استفاده از جستجو در اينستاگرام انجام دهيد تا بهترين نتيجه را هشتگ برند که يکي از مهم ترين انواع هشتگ در اينستاگرام است، بگيريد.
  1. هشتگ اجتماعي (Community hashtags)؛ مهم ترين هشتگ براي ارتباط با کاربران

يکي از مهم ترين انواع هشتگ در اينستاگرام که کمک زيادي به ارتباط ميان کاربران و صفحات مختلف اينستاگرام مي کند، هشتگ اجتماعي يا Community hashtags است. با استفاده از اين هشتگ مي توانيد معمولاً براي پيدا کردن مخاطبان يک حوزه خاص استفاده مي شود! مثلاً مي توانيد مسافران يک شهر يا منطقه خاص را پيدا کنيد. به دو هشتگ زير توجه کنيد: #mytravelgram: معمولاً اين هشتگ را کاربراني که در سفر هستند و مي خواهند خاطرات خود را با ساير کاربران به اشتراک بگذارند، در پست هاي خود قرار مي دهند. به همين راحتي مي توانيد تمام کاربراني که در سفر هستند و از سفر خود عکس منتشر مي کنند را پيدا کنيد. در اصل با استفاده از اين هشتگ مي توانيد اجتماع مسافران در اينستاگرام را پيدا کنيد و با آنها تعامل داشته باشيد. رقابت اين هشتگ ها معمولاً کمتر از ۳ نوع هشتگ قبلي است و به راحتي مي توانيد ارتباط و تعامل خوبي با کاربران جديد ايجاد کنيد. منظور ما اين است که تنها از اين هشتگ ها در پست خود استفاده نکنيد و منتظر لايک شدن توسط کاربران نباشيد! فعال باشيد؛ پست هاي ساير کاربران با هشتگ هاي مورد استفاده خود را لايک کنيد و براي آن ها کامنت بگذاريد. اينستاگرام شبکه اي براي ايجاد ارتباط هاي جديد و قوي است! اين فرصت را از دست ندهيد و حرفه اي عمل کنيد.
  1. هشتگ موقعيت مکاني (Location hashtags)

يکي ديگر از مهم ترين انواع هشتگ در اينستاگرام هشتگ موقعيت مکاني يا Location hashtags است. با استفاده از هشتگ هاي موقعيت مکاني مي توانيد براي کسب وکار محلي خود يا شهري که در آن فعاليت مي کنيد را به هشتگ هاي پست خود اضافه کنيد! مثلاً هشتگ زير را ببينيد: #عکاسي_تهران اين هشتگ نشان مي دهد که فرد موردنظر عکاس است و در شهر اهواز فعاليت مي کند. اين محدوديت به عکاس اجازه مي دهد تا مخاطبان هدف موردنظر که از شهر اهواز هستند را جذب کند و افراد براي سفارش عکاسي تنها در شهر اهواز اقدام کنند.
کلیک کنید  با موبایل یا کامپیوتر اکانت ایسنتا بساز
مهم ترين ويژگي هشتگ لوکيشن، رقابت بسيار کم و قابليت جذب مخاطبان به صورت کاملاً هدفمند است. چنانچه اينترنتي داريد که تنها در يک شهر يا منطقه خاص فعاليت مي کنيد، کافي است در پست هاي خود هشتگ آن شهر يا منطقه را درج کنيد؛ در اين صورت مخاطباني که به دنبال هشتگ هاي يک منطقه خاص هستند، به راحتي شما و ساير کسب وکارهايي که هشتگ آن شهر را در پست خود درج کرده اند، مي بينند. يک نکته! گاهي اوقات رقابت در اين نوع هشتگ آن قدر کم است که شايد فکر کنيد اصلاً فايده اي برايتان نخواهد داشت ولی بايد توجه کنيد که شايد مخاطبان ورودي به صفحه شما از طريق اين نوع هشتگ کم باشد، ولی همه کساني که از طريق آن وارد صفحه شما مي شوند دقيقاً همان مخاطباني هستند که بايد در صفحه شما باشند. بنابراين شايد کميت ورودي کاربران از طريق هشتگ لوکيشن کم باشد، ولی کيفيت آن تا حد بسيار زيادي بالا است. يک پيشنهاد! چنانچه مديريت کسب وکاري را برعهده داريد که در يک منطقه خاص فعاليت مي کنيد، پيشنهاد ما استفاده از گروه هاي هشتگ صنعت، هشتگ لوکيشن و هشتگ هاي خاص براي گرفتن بهترين نتيجه است! ترکيب اين ۳ نوع هشتگ بهترين نتايج را براي شما فراهم مي کند. مثلاً هشتگ زير را ببينيد: #عکاس_مدلينگ_تهران اين هشتگ نشان مي دهد که صفحه مربوط به يک فرد عکاس است که در زمينه مدلينگ فعاليت مي کند! از طريق لوکيشن آن فرد هم در هشتگ قرار گرفته است و نشان دهنده فعاليت اين عکاس در شهر اهواز است. بنابراين چنانچه کسب وکار محلي داريد، شما هم از اين روش استفاده کنيد تا مخاطبان هدف شما را دنبال کنند.
  1. هشتگ رويدادهاي مختلف (Event hashtags)

اگر به تقويم شمسي يا ميلادي نگاه کنيد، رويدادهاي مختلفي مي بينيد که بهانه هاي خوبي براي توليد محتوا در اينستاگرام يا ساير شبکه هاي اجتماعي هستند. هشتگ رويدادها يکي از انواع هشتگ در اينستاگرام است که کمک زيادي به افزايش بازديد پست شما مي کند. اين نوع هشتگ معمولاً رقابت بسيار کمي دارد؛ زيرا بسياري از کاربران از رويدادهاي مهم باخبر نيستند و فرصتي براي توليد محتواي آن پيدا نمي کنند. مثلاً مي توانيد در مورد رويداد يک روز پستي توليد کنيد و از اتفاقاتي که در آن روز مي افتد به کاربران اطلاع دهيد؛ سپس هشتگ آن رويداد را در پست خود قرار دهيد. زيرا بسياري از کاربران در همان روز هشتگ رويداد را جستجو مي کنند و شانس زيادي براي تعامل کاربران با آن پست خواهيد داشت. يکي از هشتگ هاي بسيار محبوب در ميان کاربران، هشتگ Blackfriday (جمعه سياه) است که فروشگاه هاي زيادي در اين روز به کاربران تخفيف هاي خوبي مي دهند. مي توانيد در چنين روزي تخفيفي به کاربران بدهيد و يک پست در اينستاگرام خود منتشر کنيد. رويداد ولنتاين هم يکي ديگر از محبوب ترين رويدادهاي سال است که کاربران زيادي با پست هاي مربوط به هشتگ ولنتاين تعامل دارند. شما هم مي توانيد شانس بسيار خوبي در اين زمينه داشته باشيد و تعامل کاربران را در صفحه خود افزايش دهيد.
  1. هشتگ هاي مربوط به جشن (Celebration hashtags)

يکي ديگر از مهم ترين انواع هشتگ در اينستاگرام هشتگ هاي مربوط به جشن هاي مختلف است. معمولاً مردم با پست هايي که جنبه شادي و سرگرمي دارند، بهترين تعامل برقرار مي کنند.
کلیک کنید  آموزش فعال سازی تگ خرید در اینستاگرام
هشتگ جشن ها هم به منظور پست گذاشتن در مورد جشن هاي مختلف بوجود آمده است! مثلاً در ابتداي هر سال هشتگ مربوط به جشن کريسمس طرفداران زيادي پيدا مي کند و مردم در هنگام پست گذاشتن در اين زمينه هشتگ آن را هم درج مي کنند. اين نوع هشتگ ها معمولاً يک بار در سال استفاده مي شوند ولی رقابت در آن بسيار زياد است. به عنوان مثال جشن ابتداي سال ميلادي يا همان کريسمس تنها يک بار در سال برگزار مي شود ولی در همين بازه کوتاه ميليون ها عکس با هشتگ کريمس در اينستاگرام منتشر مي شود که رقابت را تا حد بسيار زيادي سخت مي کند. مثلاً هشتگ هاي زير مربوط به جشن هاي ميلادي است:   #Christmas2019: اين هشتگ مربوط به کريسمس ۲۰۱۹ است که تعداد زيادي پست با اين هشتگ منتشر شد. #SummerHolidays2019: اين هشتگ مربوط به تعطيلات تابستان در سال ۲۰۱۹ است که جوانان زيادي با اين هشتگ پست هايي را منتشر مي کنند. #NationalPizzaDay: اين هشتگ هم مربوط به افرادي است که پيتزا را دوست دارند! روز جهاني پيتزا که يکي از جذاب ترين روزهاي ميلادي براي افراد خارجي است، جايگاهي در تاريخ ميلادي دارد و در اين روز صدها عکس پيتزا منتشر مي شود. اين نوع هشتگ ها معمولاً خودشان توضيحي براي خودشان هستند و نياز به توضيح بيشتر ندارند. معمولاً اين هشتگ ها حس خوبي به کاربران مي دهد و شما هم مي توانيد در چنين رويدادهايي با کاربران خود تعامل برقرار کنيد و با آن ها ارتباط نزديک تري داشته باشيد.
  1. هشتگ هاي با تعداد پست زياد و رقابت بالا (High density)

اگر بخواهيم سخت ترين هشتگ را براي رتبه گرفتن در اينستاگرام معرفي کنيم، بايد بگوييم هشتگ هاي High density، هشتگ هايي هستند که بيشترين پست ها را دارند و رقابت در آن ها بسيار سخت است. اين هشتگ ها معمولاً تعداد پست هاي بالاتر از ۵۰۰K دارند و رقابت در آن بسيار سنگين است! چنانچه به فکر اين هستيد که در اين هشتگ ها رتبه خوبي بگيريد، بايد بگوييم براي صفحه هاي تازه کار تقريباً غيرممکن است. پيشنهاد مي کنم علاوه بر استفاده از اين هشتگ ، هشتگ هاي ديگري هم استفاده کنيد تا به افزايش رتبه اين نوع هشتگ ها هم کمک کند. براي رتبه گرفتن در اين هشتگ ها بايد تعامل پست خود را از طريق روش هاي مختلف (مثلاً هشتگ هاي ديگر يا تبليغات) استفاده کنيد تا بتوانيد رتبه پست خود را در هشتگ هاي High density هم افزايش دهيد.
  1. هشتگ هاي با تعداد پست کم و رقابت پايين (Low density)

برخلاف هشتگ هاي High density که يکي از مهم ترين انواع هشتگ در اينستاگرام را تشکيل مي دهد، هشتگ هاي Low density يا کم رقيب هم وجود دارند. اين نوع هشتگ ها معمولاً تعداد کمي پست دارند و بسيار ساده و بی دردسر مي توانيد در آن ها رتبه گرفت.
کلیک کنید  راهنمای کامل دی اکتیو کردن اینستاگرام
معمولاً اين هشتگ ها بدليل پست هاي کم رقابت بسيار کمي هم دارند و خيلي ساده و بی دردسر مي توانيد رتبه پست هاي آن را افزايش داد. البته بايد توجه داشته باشيد که اين نوع هشتگ ها معمولاً جامعه کاربران کمتري دارند و نمي توان به تنهايي براي افزايش رتبه صفحه از آن استفاده کرد. چنانچه مديريت يک کسب وکاري را برعهده داريد که براي بازاريابي آن از اينستاگرام استفاده مي کنيد، پيشنهاد مي کنم در کنار اين هشتگ، از انواع هشتگ در اينستاگرام استفاده کنيد. مثلاً مي توانيد در کنار هشتگ Low density از هشتگ هاي صنعتي، هشتگ هاي خاص، لوکيشن و… استفاده کنيد تا بتوانيد بهترين نتيجه را بگيريد.   يک نکته! براي پيدا کردن هشتگ هاي مناسب صنعت يا حوزه کاري خود بهترين کار اين است که به صفحه رقيبان خود مراجعه کنيد! در هر حوزه کاري معمولاً صفحاتي وجود دارند که از ساير رقيبان موفق تر هستند و پست هايشان تعامل بسيار خوبي دارد. کافي است وارد پست هاي مربوط به اين صفحات شويد و هشتگ هاي مورد استفاده را ببينيد. با ورود به صفحه هر يک از اين هشتگ ها تعداد پست ها و محبوب ترين پست ها را مي توانيد ببينيد که در صفحه خود مي توانيد از آن ها استفاده کنيد. يک پيشنهاد! براي استفاده از هشتگ ها در يک پست پيشنهاد مي کنم انواع هشتگ در اينستاگرام را استفاده کنيد. در اين پست ۹ هشتگ مختلف در اينستاگرام را معرفي و بررسي کرديم که بهترين کار استفاده از تمام آن ها است. نگران تعداد آن نباشيد! اينستاگرام تا ۳۰ هشتگ را براي هر پست آناليز مي کند و به راحتي مي توانيد از ۳۰ هشتگ در يک پست استفاده کنيد. نتيجه گيري استفاده از انواع هشتگ در اينستاگرام به شما کمک مي کند تا به صورت رايگان پست خود را تبليغ کنيد. چنانچه به دنبال افزايش تعامل صفحه خود هستيد، از هشتگ هاي بررسي شده در اين پست استفاده کرده و کاربران جديد را به مشتريان خود تبديل کنيد. هشتگ ها به شما کمک مي کنند تا بدون نياز به هزينه کردن براي تبليغات، پست هاي صفحه خود را به هزاران نفر نمايش دهيد. حتماً مي دانيد که هر چقدر فالوورهاي هدفمند شما بيشتر باشند، فروش شما هم افزايش پيدا مي کند. بنابراين پيشنهاد مي کنم از هشتگ هايي استفاده کنيد که مخاطبان هدف دقيقي را براي شما فراهم کند و بتوانيد محصولات يا خدمات خود را به راحتي به کاربران هدف ارائه کنيد. اکنون شما بگوييد! چنانچه از اينستاگرام استفاده تجاري مي کنيد، به نظر شما بهترين هشتگ ها کدام موارد هستند و براي ترکيب هشتگ ها چه کارهايي مي توان انجام داد؟ در بخش نظرات، تجربيات خود را با و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *