اينستاگرام يکي از شبکه هاي اجتماعي پرمخاطب در ايران و جهان است و پرسوناي مشتري انواع کسب وکارها در آن حضور دارند. مخاطبان هدف کسب وکار اينترنتي يعني فالوورهايي که قابليت تبديل شدن به مشتري را دارند.
اعتمادسازي در اينستاگرام پس از جذب کاربران، اولين قدم براي تبديل کردن آن ها به مشتري است؛ يعني چنانچه بتوانيد اعتماد فالوورهاي خود را جلب کنيد، احتمال خريد محصولات يا خدمات کسب وکار اينترنتي شما توسط آنها زياد است. اعتمادسازي در اينستاگرام شامل چند مرحله است که در اين مقاله قصد داريم اين موضوع را کامل بررسي کنيم.
افزايش فالوورهاي اينستاگرام
اولين قدم اعتمادسازي در اينستاگرام، داشتن فالوور هدفمند اينستاگرام است. افزايش فالوور اينستاگرام به مسائل زيادي بستگي دارد که مهم ترين آنها توليد محتواي منحصر به فرد و کاربردي است؛ دليل کاربران براي دنبال کردن شما، محتواي مفيد و کاربردي موجود در صفحه اينستاگرام شما است. در مقاله فالوور فيک اينستاگرام به بررسي مهم ترين روش هاي جذب فالوور واقعي اينستاگرام پرداخته ايم که پيشنهاد مي کنم آن را مطالعه کنيد. در اين مقاله به دنبال روش هاي افزايش فالوور اينستاگرام نيستيم و مي خواهيم به بررسي مسئله اعتمادسازي در اينستاگرام بپردازيم.اعتمادسازي در اينستاگرام
تعداد زيادي از کسب وکار اينترنتي در اينستاگرام وجود دارند که هدف آنها، کسب درآمد از اينستاگرام است! برخي از کسب وکارهاي اينترنتي از اينستاگرام به عنوان يک کانال قدرتمند براي بازاريابي محصولات و خدمات استفاده مي کنند که در اينصورت، مسئله اعتمادسازي در اينستاگرام اهميت زيادي دارد. هرچقدر بيشتر بتوانيد اعتماد کاربران را جلب کنيد، راحت تر مي توانيد به کسب درآمد از اينستاگرام بپردازيد. اعتمادسازي در اينستاگرام شامل چند مسئله مهم مي شود:-
برندسازي کسب وکار اينترنتي در شبکه هاي اجتماعي
- محتواي منتشرشده بر روي صفحه
- تبليغات
-
ارائه تضمين خدمات در اينستاگرام
-
محتواي ارزشمند و کاربردي توليد کنيد!
-
ارائه محتواي آموزشي رايگان به کاربران
-
نمايش محصولات را در فضاي واقعي
-
نظر مشتريان خود را درباره محصولات خود منتشر کنيد!
-
از پشت صحنه کسب وکار خود ويدئو يا تصوير منتشر کنيد!