کسب و کارها مي توانند براي خود حساب هاي کاربردي در شبکه هاي اجتماعي مثل اينستاگرام تعريف کنند و بنابراين از آن به معرفي کسب و کار خود بپردازند. مي خواهيم شما را با اصطلاح شات اوت اينستاگرام آشنا کنيم.

شات اوت اينستاگرام يکي از سريعترين و موثرترين روش هاي افزايش فالوور و معرفي کسب و کار در اينستاگرام بشمار مي رود. در اصل شات اوت اعتباري است که يک اکانت مي تواند از اکانت ديگر دريافت کند.

دو کاربر مختلف را در اينستاگرام در نظر بگيريد که هر دو سعي در افزايش فالوور خود دارند مي توانند از طريق شات متقابل اينستاگرام اکانت يگديگر را به فالوور هاي خود معرفي و بدين طريق منجر به افزايش فالوور يکديگر شوند.

عناوين آموزشي اين مقاله به ترتيب عبارتند از:

شات اوت در اينستاگرام چيست؟

شات اوت در اينستاگرام اسکرين شاتي از صفحه پروفايل يک کاربر است که به منظور نمايش پروفايل آن شخص به ديگران در حساب کابري شما آپلود شده است. در اصل تکنيک شات اوت يک متد براي تبليغات در اينستاگرام محسوب مي گردد و منجر به افزايش فالوور اکانت مورد نظر مي شود. خانم ها و آقاياني که داراي تعداد زيادي فالوور هستند مي توانند از اين روش براي کسب درآمد در اينستاگرام استفاده کنند.

به طور کلي در تمامي رسانه هاي اجتماعي نظير فيس بوک، اينستاگرام، يوتيوب و… شات اوت به معني معرفي کردن يک نفر براي دنبال کنندگان است.

  • شما از مخاطبين خود درخواست مي نماييد پيج شخصي که معرفي کرده ايد را ببينند و او را دنبال کنند.
  • شات اوت روشي براي شناخته شدن اکانت شما در مقابل تعداد افراد زياد محسوب مي شود.
  • اگر شما تنها با چند اکانت با تعداد فالوور بالاي 20k عمل شات اوت انجام دهيد به موفقيت هاي بررگي دست مي يابيد و به سرعت اکانت شما رشد خواهد کرد.
  • شما مي توانيد از شات اوت اينستاگرام براي اهداف بازاريابي استفاده نماييد و اکانت خود را ارتقاء دهيد.
  • همچنين به برندهاي مشابه برندتان دسترسي پيدا نماييد و…
کلیک کنید  پست تصویری با کامپیوتر در اینستاگرام

 

مزاياي شات اوت اينستاگرام

  • افزايش تعداد لايک پست ها با معرفي کسب و کار در اينستاگرام
  • افزايش تعداد فالوورهاي واقعي و هدفمند
  • قابل استفاده براي اهداف تجاري و رشد اکانت
  • شانس ورود به بخش پست هاي برتر با استفاده از يک هشتگ
  • با معرفي و نشان دادن برندها در صفحه خود سفير برند شويد.
  • اگر از تعداد 30 هشتگ استفاده شود اين شانس 30 بار ورود به بخش پست هاي برتر خواهد بود.

استفاده از تکنيک شات متقابل اينستاگرام (S4S)

در تکنيک شات اوت متقابل اينستاگرام به تبادل اسکرين شات مي پردازيد. به اين صورت که شما با يک اکانت اينستاگرام توافق مي نماييد صفحه پروفايل وي را در فيد خود به اشتراک بگذاريد.

در مقابل او هم براي شما همين کار را انجام مي دهد و اسکرين شات صفحه پروفايل شما را در پيج خود آپلود مي کند. به اين کار s4s يا شات متقابل اينستاگرام مي گويند.

شات متقابل در اينستاگرام زماني کار مي کند که:

  • حوزه تخصصي فعاليت دو اکانت مشابه باشد چون قرار است به معرفي کسب و کار در اينستاگرام بپردازيد.
  • تعداد دنبال کنندگان هر دو اکانت تقريبا نزديک به هم باشد.
  • هر دو اکانت حداقل داراي تعداد 5 هزار فالوور باشند.
  • از اينکه عکس پروفايل شخص ديگري را در پيج خود قرار مي دهيد مشکلي نداشته باشيد.

 

نحوه شات اوت در اينستاگرام

به منظور تهيه شات اوت در اينستاگرام کافيست از صفحه پروفايل اکانت مورد نظر اسکرين شات بگيرد. بنابراين مراحل زير را جهت معرفي کسب و کار در اينستاگرام دنبال نماييد:

  1. در تب Explore اينستاگرام نام اکانت مورد نظر را جستجو کرده و صفحه پروفايل شخص را باز کنيد.
  2. براي گرفتن اسکرين شات در گوشي هاي اندرويد دکمه power و دکمه home گوشي تلفن خود را همزمان فشار دهيد.
  3. حال تب + را در پايين صفحه لمس نماييد و عکس اسکرين شات مورد نظر را از گالري انتخاب نماييد.
  4.  عکس اسکرين شاتي که گرفتيد را در اکانت خود آپلود (پست) کنيد.
کلیک کنید  نصب اینستا در مک و ویندوز

نکات مهم در مورد شات اوت اينستاگرام

اگر مي خواهيد شات اوت شما بهترين نتيجه را بگيريد بايد 5 نکته زير را حتما در نظر بگيريد:

  • اکانت هايي با محتواي مشابه محتواي اکانت خود پيدا کنيد.
    مسلما چنانچه محتواي حساب شما دستورالعمل هاي سالم غذايي باشد شات اوت در يک اکانت با محتواي ورزشي براي شما نتيجه مثبتي نخواهد داشت. زيرا دنبال کنندگان آن اکانت به دنبال محتواي ورزشي هستند نه غذايي.
    بنابراين بهترين حالت اين است که اکانت هايي را براي شات اوت اکانت خود انتخاب نماييد که محتواي بسيار نزديکي به محتواي اکانت شما دارند.
  • اکانت هاي اينستاگرامي را پيدا نماييد که تعداد فالوورهاي مشابهي با اکانت شما را داشته باشند.
    منصفانه است که با اکانت هايي تبادل شات اوت انجام دهيد که از نظر تعداد فالوور به اکانت شما نزديک باشند. در اين صورت قطعا نتيجه مطلوب تري خواهيد گرفت.
  • قبل از درخواست شات اوت اکانت موردنظر را دنبال کنيد، پست هاي وي را لايک نماييد و براي پست هايش کامنت بگذاريد.
    بهتر و مودبانه تر است که با کاربراني که قصد تبادل شات اوت با آنها را داريد ارتباط برقرار کنيد. اين نشان مي دهد شما به محتواي آنها علاقه داريد. سعي نماييد دست کم چند عکس يا فيلم از پست هايش را لايک نماييد و يا در مورد آنها اظهار نظر نماييد و اکانت آنها را دنبال نماييد اين نشان مي دهد شما کاملا جدي هستيد.
  • از گذاشتن کامنت هاي اسپم روي ديگر اکانت ها خودداري کنيد.
    برخي از کاربران بجاي استفاده از شات اوت اينستاگرام از کامنت هاي اسپم در زير پست هاي مختلف استفاده مي کنند بدون اينکه از محتواي يک پيج آگاه باشند و يا آن را دنبال کرده باشند. اين کار روش درستي جهت بالابردن و افزايش فالوور نيست.
  • با ديگر کاربران اينستاگرام از طريق ايميل يا دايرکت اينستاگرام ارتباط برقرار کنيد.
    ابتدا بايد کاربراني که محتواي مشابه با محتواي اکانت شما دارند و تعداد فالوورهاي مشابهي دارند را در اينستاگرام پيدا کنيد. سپس مي توانيد به صورت مستقيم با کاربر مورد نظر ارتباط برقرار نماييد و از او بپرسيد آيا تمايلي به تبادل شات اوت در اينستاگرام دارد يا خير. اين ارتباط مي تواند از طريق آدرس ايميل درج شده در بيوگرافي اکانت مورد نظر باشد و يا از طريق دايرکت اينستاگرام.
کلیک کنید  اینستاگرام برای آیفون و اندروید

اگر مي خواهيد به معرفي کسب و کار در اينستاگرام بپردازيد و از شات اوت نتايج مطلوبي بگيريد به توليد محتواي عالي و با کيفيت توجه داشته باشيد و سعي نماييد محتواهايي مطابق با سلايق مخاطبين خود توليد کنيد. روي ايجاد ارتباط واقعي با ديگر اکانت هاي اينستاگرام تمرکز کنيد.

تکنيک شات اوت در اينستاگرام منجر به افزايش فالوور و رشد سريع حساب تجاري شما و در نتيجه افزايش فروش مي گردد. چنانچه شما نيز روش ديگري را جهت بالابردن و افزايش فالوور اينستاگرام مي شناسيد در بخش ديدگاه ها براي ما به اشتراک بگذاريد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *