برای فهمیدن بهتر سئو به عقلتون رجوع کنید

در ابتدا اینو بدونید که سئو بر پایه‌ی منطق استوارِ.

یعنی چی؟! یعنی شما نمیتونید بیاید یه قانون سئو پیدا کنید که با منطق نخونه،با عقل جور در نیاد.

به عنوانِ مثال بیاد بگه که : یه کلید واژه‌‌ی مشخص رو، ده جا براش مطلب بنویس!

این یعنی وقتی موتور جستجوگر میخواد شما رو بررسی بکنه،اگر شما درک درستی از فرآیند جستجو،فرآیند ارائه‌ی نتایج از طرف موتور جستجوگر به کاربرا داشته باشید میگید خب حالا گوگل میاد سایت من رو بررسی میکنه و میبینه محتواهایِ من چی هستن،محتواهایِ خوب و قدرتمندِ من رو میبینه.

توی یک کلید واژه مثلا آموزش و مهارت، ده‌تا مطلب دارم! خب گوگل به نظر شما کدومشو باید نشون بده؟!
گوگل میمونه که کدوم رو نشون بده؟!
پس نتیجه میگیره که اینا هیچکدوم قدرتمند نیستند.

بنابراین عقل میگه که من باید برای هر کلید واژه یک مقاله داشته باشم،اما اون یک دونه مقاله هم باید جامع و کامل باشه.
پس وقتی یک کلید واژه رو انتخاب کردیم باید اونو با یک مطلب ارائه بدیم،یک کلید واژه و یک مطلبِ جامع و قدرتمند!

اگر مطالب مختلف با کلید واژه‌های یکسان داشتیم اینا رو باید با یه تَگی به نام کَنونیکال به گوگل بفهمونیم که این مطالبِ من،این ده تا مثلا هر کدومش یک محتوایِ مستقل نیست اینا کنونیکال میشن به محتوایِ ایکس یعنی نیرویِ همه‌ی این‌ها محتواشون برمیگرده به محتوایِ ایکس. [یعنی به هم مرتبط هستند]

بعد گوگل اینارو میبنه اما محتواشو نادیده میگیره و همه‌ی امتیازاشونو میده به همون محتوایِ ایکسی که شما براش تعیین کردید و این کار با استفاده از تگِ کنونیکال فراهم میشه.

کلیک کنید  افزونه‌ی مولتی تم

خب حالا شما میاید یک افزونه‌ای به نام یوآست سئو رو نصب میکنید،این رو اساسا یکی از مراحلِ سئو بدونید. [البته جایگزین‌هایی هم داره، مثلا سئوپرس ولی یوآست نصب و قابلیت‌های بیشتری داره]

یوآست سئو رو توی سایتتون نصب میکنید،بعد از اینکه نصبش کردید یک مرحله‌ی در واقع هم‌گام‌سازی ابتدایی داره اون رو انجام میدید، حتما اطلاعات درست بهش بدید،اون ماشین دیگه،هوشِ مصنوعیِ اگر اطلاعات غلط بدید بر اساس یک داده‌ی غلط میاد تصمیم گیری میکنه و به شما مشاوره میده.

وقتی که نصبش کردید میرید توی یک سایتی به نامِ کنسول،سرچ کنسولِ گوگل که دیگه میشناسید همتون،میرید اونجا و با یه ایمیل ثبت نام میکنید و سایتتون رو معرفی میکنید.

مثلا میخواید از سرویس گوگل استفاده بکنید و سایت شما مثلا lemfa.ir هست.
میاید از گزینه‌ی مربوطه سایت لمفا رو معرفی میکنید به سرچ کنسولتون و توی سرچ کنسولتون ثبتش میکنید.

برای اینکه بفهمه آیا شما واقعا صاحبِ این سایت هستید یا خیر چهارتا روش داره که ما با سه تایِ دیگه کاری نداریم و این روش رو مدنظر داریم؛ با استفاده از تگِ اچ، یه کدی به شما میده، شما اینو میزارید تویِ بخشِ هِدرِ سایتتون.

بخشِ هدرِ سایت چیه؟! بخشِ هدرِ سایت الآن تویِ اغلبِ غالب‌ها یک قسمتی داره، یک کادر، که برای گذاشتنِ تگِ هدرِ شماست،مثلا غالبِ جنه،غالبِ ایمپرزا،غالبِ فلت‌سام، همه‌ی این‌ها دارن.

وقتی توی گوگل ثبت کردی و گفتی lemfa.ir رو اینجا برای من ثبت کن،میگه خب از چه روشی من بفهمم که سایت مالِ توعه؟! میگی روشِ تَگ، یه تگ میخوام بزارم تویِ هدرِ سایتم، بعد یه تگ میده و میگه اینو بزار تویِ هدرِ سایتت،تویِ غالب سایتت،شما اون تگ رو کپی میکنی میای توی پوسته‌ی وردپرس،پیست میکنی تویِ اون بخشِ مربوطِ و حالا اگر افزونه‌ی راکت هم داری یدونه پاک کردن کَش هم میکنی و تایید رو میزنی، دوباره میری تویِ سرچ کنسولِت و اونجا دکمه‌ی verify رو میزنی یعنی تایید شد، حالا تستم کن!

کلیک کنید  قالب و استفاده از دموها

ربات گوگل بررسی میکنه سایتتون رو و میگه تگ شناسایی شد و این تگ رو تو تویِ سایتت گذاشتی تویِ بخشِ هدرش، بنابراین سایت مال توعه که دسترسی داری بهش!

و شما به چهار روش:
httpslemfa.ir
httpswwwlemfa.ir
httplemfa.ir
httpwwwlemfa.ir
وارد میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *