اگر بخواهیم بگوییم مهم‌ترین بخش سئو چیست بدون تردید یک عبارت دو بخشی به نام کلید واژهدر مقابل ما شکل می گیرد. بلکه کلید واژه یا کلمه کلیدی مهم ترین بحث و مسئله در سئو است.پس ابزار آنالیز چگالی واژگانی مقالات را  با ما در لمفا بیاموزید:

این را هیچ کسی نمی تواند انکار کند اما از کجا میتوانیم به این کلید واژه ها دست پیدا کنیم در واقع کلید واژه های خوب چه کلید واژه‌هایی هستند ؟برای این پرسش هم یک پاسخ روشن می توان ارائه کرده و آن اینکه کلید واژه خوب کلید واژه ایست که کاربران آن را بیشتر جستجو می‌کنند .

یعنی افراد بیشتری آن را در فیلد جستجو گر گوگل تایپ می‌کند این کلیدواژه بهتر است که اساساً بتوانیم بفهمیم مردم چه چیزی را جستجو می‌کنند، تا هم آن را به عنوان کلید وابزار آنالیز چگالی واژگانی مقالاتاژه عنوانهایمان انتخاب کنیم .

البته کار به همین جا ختم نمی‌شود و مسائل دیگری هم وجود دارد اما اینکه ما کلید واژه را بشناسیم و خوب انتخاب کنیم نه تنها اصل و اساس بقیه کارهای ماست بلکه اگر در این مرحله موفقیت خوبی داشته باشیم سایر مراحل را می توانیم ادعا کنیم که به صورت اتوماتیک و خودکار پیش خواهند رفت و تقریباً یک موفقیت تضمینی نسبی عاید ما خواهد شد .

اگر بخواهم این مسئله را با یک مثال برایتان جا بیندازم اینگونه خواهم گفت که فرض کنید شما با یک چتر از هلیکوپتر پایین می پرید چنانچه در هر نقطه از سطح زمین فرود بیاید که خشکی باشد به احتمال زیاد تقریباً صددرصد زنده بمانید اما چنانچه در آب بیفتید مسلماً شانسی برای زنده ماندن نخواهید داشت و شانس تان کمتر است .

کلیک کنید  مهم ترین الگوریتم گوگل مرغ مگس خوار

وقتی که شما کلید واژه را درست انتخاب کرده اید یعنی به هدف زدی حالا اگر درست وسط هدف نیست اما خارج هم نیست و ما تلاش مان این است که شما بتوانید با آنالیز محتوای خود بفهمید که از چه چیزی واژه های بیشتر در نوشتارتان استفاده شده است تا از همان واژه ها برای عنوان و کلید واژه خود استفاده کنید .

مسلماً وقتی در یک متن ۲۰ بار کلمه پول ،برنامه نویسی، یادگیری استفاده شده است می‌توانیم به عنوانی به جز پول درآوردن با برنامه نویسی، برای آن متن تعیین کنیم.

One thought on “ابزار آنالیز چگالی واژگانی مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *