گرافیک جذاب

طرح جذاب و متن موثر دو پایه اصلی در تولید محتوای گرافیکی سایت لمفا محسوب می شود که در پروژه ها به دقت مورد توجه قرار می گیرد.

مهارت گرافیک کاربردی

بهترین رسانه همین فایل‌های صوتی کم حجم است. چون ارتباط کامل ما و شما را برقرار می‌کند. از طرفی حجم اینترنت شما را با ویدیوهای غیر ضروری به هدر نمی دهد. 
اگر دکمه “حرفه‌ای” را بزنید یک پنجره کوچک می‌ماند و می‌توانید حین شنیدن به کارهایتان برسید.

گرافیک و شکست زودهنگام!

در یک بررسی کوتاه در می یابیم که طراحی و محتوای گرافیکی، رابط کاربری و آنچه که در بخش جلویی هر محصول دیجیتال در معرض دید کاربران است تاثیر فراتر از انتظاری در موفقیت و یا شکست پروژه‌های دیجیتال نظیر سایت، فروشگاه، صفحه معرفی محصول، کاتالوگ معرفی محصول، برشور خدمات و حتی اینفوگرافیک و لوگو و سایر گونه های محتوای گرافیکی دارد.

پست اینستاگرام

این می‌تواند شاخص ترین و موثر ترین ساختار محتوایی باشد

ری دیزاین سایت

سایت شما متحول خواهد شد

محتوای گرافیکی

اینفوگرافیک، برشور، کاتالوگ محصول، فوتو بوک و…

طرح جذاب بازدید و فروش حتمی

دوستان! گرافیک شاید به تنهایی عامل موفقیت هیچ کسب و کاری نباشد اما مطمئنا به تنهایی می تواند موجب شکست یک سایت یا حتی ایده و کمپین دیجیتالی شود.

وقتی شما زیبا، جذاب و البته متناسب با موضوع و سوژه به تصویر نکشید کاربر اجازه حرف زدن به شما نمی دهد (شما را نمی خواند، نمی بیند، کلیک نمی کند) در چنین شرایطی حتی اگر درونمایه بسیار غنی داشته باشید باید یک شکست تلخ و عبرت آموز را تجربه کنید.

پس ظاهر کار را جدی بگیرید تا بازدید بیشتری داشته باشید، فروش‌تان افزایش پیدا کند و حداقل ایده های دیجیتالی شما ناکام نمانند. 

محتوای گرافیکی فتوشاپ کردن نیست!

محتوای گرافیکی ضمن استفاده از ظرفیت های گرافیکی تاکید ویژه ای بر سوژه دارد و محوریت المان‌ها و دیزاین را باید از آنِ واژه ها دانست. به عبارت دیگر متن و موضوعی که مطرح می شود حرف اول را می زند و اینجاست که این تولید محتوای گرافیکی از زیر سیطره ی گرافیک صرف خارج شده و به زادگاه خود یعنی آغوش واژه ها و دامن معنا باز می گردد. محتوای گرافیکی یک تاجر هنرمند است!

از آنجایی که خلاقیت یکی از پارامتر های بسیار مهم در خلق آثار هنری و طبعا گرافیکی است؛ هر محتوای گرافیکی اعم از پوستر برشور، کاتالوگ، اینفوگرافیک و… باید خلاقانه و هنرمندانه باشد.

از دیگر سو چون توجه محتوای گرافیکی به فروش یا جذب مخاطب معطوف می شود وجهه ای تجاری تر آنجه که معمولا در طراحی های هنری شاهد هستیم بخود پیدا می کند. منظورم اشاره به تفکر هنر برای هنر است که چندان سنخیتی با تولید محتوای گرافیکی ندارد.

محتوای گرافیکی از هر نوعی که باشد، اثر مسول و هدفمند است که وظیفه ایجاد، براورده کرده، ساختن، جذب کردن و… موضوع یا نگرشی را بر عهده دارد.

هر پروژه‌ای اقتضائات و شرایط خاص خود را دارد مطمئنا آنچه شما می‌خواهید یک اثر هنری منحصر به فرد است که ممکن است نمونه مشابه آن در این آثار نباشد. شاید بهتر باشد درباره آنچه می‌خواهید گفتگو کنیم؛ برای سفارش با ما ارتباط بگیرید.