تعریف محتوا

شاید بد نباشد در همین ابتدا با نگرش ما نسبت به نویسندگی و محتوا آشنا شوید… در تعریف محتوا و اینکه تولید محتوا چیست با نگاهی فلسفی اینگونه آغاز می‌کنیم که: محتوا یعنی همه چیز؛ لوگو سایت، تابلو یک فروشگاه و حتی نحوه حرف زدن منشی شما با مشتریان همه و همه محتواهایی هستند که در برند شما تاثیر دارند. اما این تعریف کاربردی نیست. پس باید به دنبال تعریفی کاربردی از محتوا و تولید آن باشیم که ما همه چیز را در دانشنامه علمی کاربردی تولید محتوا به تفصیل بیان کرده‌ایم.

توصیفی آزاد از محتوا

آنچه که محتوا را برای ما قابل مطالعه و تبادل می‌کند کلمه است… واژه‌، متن… این گلادیاتورهای نجیب و نیرومند که گاه مانند راهبانی وحیانی پیام آور معنا و فهمند در اقلیم درک و شعور و گاه خطیبانی قرا که چونان مبارزان و جنگاوران برای صیانت از آنچه به آن ملزم شده‌اند جانفشانی می‌کنند… از این روزنه که اکنون به وسیعِ متن و محتوا پرداختیم، تولید محتوا یعنی واژه‌هایی که به جای شما با مردم حرف می‌زنند. با عنایت به آنچه که گفتیم، محتوای متنی را می‌توان مادر همه گونه‌های دیگر محتوایی دانست. درست مثل دو که مادر ورزش‌هاست!

محتوای ثابت

برای صفحات مهمی همچون “درباره‌”
و یا “خدمات” این محتوا به دلیل
حساسیت بسیار بالایی که دارد
با منطقی‌ترین و موجه‌ترین
واژه‌ها تالیف می‌شود تا
در مخاطب باورپذیری
و رسمیت ایجاد ‌کند.

۱۱۰هزار‌تومان

۸۰۰کلمه برای هر عنوان پیشنهاد ماست

گفتگو و سفارش تحویل یک روزه

متن رپورتاژ

متنی جهت انتشار در سایر سایت‌ها
با هدف افزایش فروش و جذب
مخاطب بیشتر در یک فرصت
کوتاه و غیرقابل جبران! چون
بابت انتشار کلمه به کلمه
آن هزینه شده پس باید
کاربر را قانع کند!

۲۵۰هزارتومان

۱۵۰۰ برای هر عنوان

گفتگو و سفارش
تحویل سه روزه

محتوای موضوعی

نوشتاری که اغلب برای انتشار در بلاگ
سایت تالیف می‌شود؛ این محتوا اگر
مفید نباشد و در عین حال انحصاری
تالیف نشود سود چندانی ندارد.
مقالات موضوعی را نجیب‌ترین
واژه‌ها می‌نویسند و می‌کوشند
به جای شما با مردم حرف بزنند.

۹۰هزارتومان

۱۵۰۰کلمه برای هر عنوان

گفتگو و سفارش تحویل دو روزه