قوانین و تعهدات

لمفا یک سایت آموزشی در ایران است که با تبعیت از  قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران و رعایت قوانین مراجع قانونی داخلی و نهادهای بین المللی فعالیت می‌کند.

بروزرسانی ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در دست تکمیل

آموزشی

– طراحی انواع سایت‌های وردپرسی شرکتی، فروشگاهی، آنلاین و کاتالوگ.

– تولید محتوای متنی شامل تالیف مقالات آموزشی، سخنرانی و پادکست، پژوهش و تحقیقات، آی‌اس‌آی و تبلیغات.

– تولید محتوای گرافیکی شامل طراحی پوستر، بنر، بروشور، لوگو، پروپوزال، پاورپوینت، ست اداری، داده‌نمایی، نمودارسازی، تصاویر شاخص و گالری، اسلایدر، طراحی تبلیغات محیطی و رابط کاربری ui/ux برای سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها.

– تولید محتوای ویدیویی شامل ساخت فیلم‌های آموزشی، کلیپ و تیزر‌های معرفی و موشن گرافیک.

– تولید محتوای صوتی شامل ساخت پادکست، موسیقی، شعر، ترانه و آهنگسازی، تنظیم و میکس و مسترینگ.

اغلب آموزش‌‌ها و راهکارهای لمفا در آموزش‌ها، یافته ها و تجربه‌های ماست که پس از تحقیقات و پزوهش‌های تخصصی به تایید رسیده و منتشر می گردد. 

تمامی آموزش‌های ارائه شده توسط لمفا به صورت ویدیویی آفلاین بوده و این سایت موظف است کیفیت و صحت آنچه ارایه می‌کند را تضمین کند.

لمفا در ارائه خدمات آموزشی متناسب با ظرفیت، از کسب و کارهای نوپا، اشتغال افراد، طرح‌های عام المنفعه، فعالیت‌های دانش آموزی و دانشجویی، سربازان نیروهای مسلح، معلمان و شهروندان ساکن مناطق کم برخوردار حمایت می‌کند.

لمفا همچنین از تمامی تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی و ادبی که به ترویج و تحکیم آداب و رسوم و فرهنگ اصیل ایران زمین باتوجه ویژه ای دارند، پشتیبانی می‌کند و سعی می‌کند در ارتقای فرهنگ و هنر ایرانیان نقشی موثر ایفا کند.

لمفا با تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و بهبود مستمر کیفیت خدمات، به دنبال رضایت کامل مشتریان خود است و در صورتی که مشتری با خدمات ارائه شده رضایت نداشت، در صورت درخواست او، خدمات خود را بازبینی و اصلاح خواهد کرد.”

مالی

از آنجایی که لمفا مسئولیت‌های اجتماعی و حمایتی متعددی را در شرح وظایف خود دارد. جهت پاسخگویی به افکار عمومی، فرهیختگان و همه کسانی که به هر نحو از این حرکت اصیل آموزشی و محتوایی که ساختاری مردمی دارد حمایت می‌کنند، خود را ملزم به انتشار گزارش مالی سالانه می‌دانیم.

این گزارش و مستندات مربوطه  همه ساله در پایان اسفند ماه تنظیم و منتشر خواهد شد. نسخه کامل همراه با شرح و مستندات جهت استحضار به مراجع نظارتی رسانه‌‌های دیجیتال ارسال می‌‌‌گردد.

سلب مسولیت

ما استفاده از تکنیک‌‌های کپی‌رایتینگ و بزرگنمایی در تبلیغات را شایسته شان محتوا نمی‌دانیم. البته این به معنی عدم استفاده از جذابیت‌های معرفی خدمات و آموزش‌‌ها نیست. با این حال از همه فرهیختگان و اهالی قلم به خاطر استفاده از آنچه که شایسته شمع جایگاه واژه ها نیست و به آن دچار و ناچاریم پوزش می‌خواهیم.

برای ما یادگیری افراد و توسعه علم و مهارت اهمیت بیشتری از از جنبه های مالی آن دارد که اگر جز این بود در این صنف و کسوت ماندگار نبودیم.

لمفا مسولیتی در قبال هر گونه استفاده از ابزارها و منابعی که در کانال‌های دانلود خود منتشر می‌‌کند ندارد. مسلما نهایت دقت و بررسی جهت انتشار ابزار و اپلیکیشن و نرم افزارهای کاملا سالم و بی نقص از سوی لمفا صورت می‌‌‌گیرد.