همه چیز درباره رنگ‌ها ۱

 

در این آموزش با چرخه رنگ آشنا می‌شوید و نحوه ایجاد شدن آن را یاد می‌گیرید و خواهید آموخت که رنگ‌ها چگونه ساخته می‌شوند آشنا می‌شوید و استراتژی‌های انتخاب رنگ را می‌آموزید.

اینجا شما مفهوم کنتراست و هارمونی کمپوزیسیون یا ترکیب بندی عناصر و اجزاء طرح گرافیکی را بخوبی فرا می‌گیرید. تا بتوانید هر طرحی که می‌خواهید را سادهسریع و البته اصولی بسازید.

رنگ‌ها را یاد بگیرید بله رنگ‌ها یکی از مهم‌ترین و موثرترین ابزارهای رسانه‌ای رنگ است رنگ رسانه اول است پیش از آنکه واژه‌ها یا مفهوم به ذهن مخاطب وارد شوند رنگ‌ به احساس او وارد شده و جای خودش را باز می‌کند، بدون اینکه از مخاطب اجازه بگیرد. این خاصیت استثنایی رنگ‌هاست.

در یک رسانه محتوایی این رنگ است که تعیین می‌کند مخاطب محتوا را بپذیرد یا نه گاهی اوقات ما با دیدن ظاهر یک محتوا  دیدن آن را می‌زنیم این همان تاثیر رنگ‌هاست در مقابل وقتی که شما بین ظاهر و محتوا یا بین رنگ و معنا ارتباط درستی برقرار کنید می‌توانید تاثیر را مثبت نموده و در راستای توسعه محتوای خود به کار گیرید.

در این آموزش با چرخه رنگ آشنا می‌شوید و نحوه ایجاد شدن آن را یاد می‌گیرید و خواهید آموخت که رنگ‌ها چگونه ساخته می‌شوند آشنا می‌شوید و استراتژی‌های انتخاب رنگ را می‌آموزید اینجا شما مفهوم کنتراست و هارمونی کمپوزیسیون یا ترکیب بندی عناصر و اجزاء طرح گرافیکی را بخوبی فرا می‌گیرید. تا بتوانید هر طرحی که می‌خواهید را سادهسریع و البته اصولی بسازید.

برای اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزشی با پشتیبانی تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای “همه چیز درباره رنگ‌ها ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *